Bulova Super Seville

Beste leden,

na heel lang afwezig te zijn geweest op dit forum ben ik aankomende zondag aanwezig op Rikketik. Na lang overwegen gaat dan toch eindelijk mijn Bulova SS het huis verlaten.

Het verplichte rijtje:
Te koop:

I: Bulova Super Seville
Diameter: 36mm
Leeftijd: ±1980
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: jan-18
Papieren doos en eventuele accessoires: Bulova horloge doosje, garantieboekje en extra schakel
Verzendkosten of afgehaald: Tijdens Rikketik (a.s. zondag) kaartje krijg je van mij!
Conditie: Loopt als een zonnetje (service in 2020), wat wear and tear, maar in prachtige vintage staat, origineel en ongepolijst. 40 jaar oud beestje hé
Soort uurwerk en kaliber: Automatisch (cal 2834-2)

Vraagprijs: €775

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

20 likes

Veel vragen en interesse maar nog geen koper🗣️

1 like

Prijsverlaging naar 725,-:stopwatch:

€695,- beter wordt het niet😁

2 likes

Up,

Ligt nog in de kluis te wachten op een nieuwe eigenaar.

Prijsdaling naar €675,- :arrow_up:

1 like

UP