Buren dresswatch goudkleurig jaren zestig 200 euro!

Te koop: Goudkleurige Buren dresswatch uit de jaren zestig. In mint conditie met een origineel Buren-bandje. Handopwinder.

Merk en model: Buren Grand Prix. Het klassieke dresswatchmodel uit de jaren zestig. Buren is eind jaren zestig overgenomen door Hamilton. Swiss made. Het model heeft een brede kastrand, vergelijkbaar met de Patrimony van Vacheron Constantin. Daarom. Heb ik hem ook gekocht, maar zo’n dresser als deze draag ik toch zelden. Dus daarom wil ik hem verkopen. Alleen voor een mooie skin diver zou ik hem willen ruilen.

Diameter: 34mm. 35.8 met kroon. 7mm dik!
Leeftijd: Jaren zestig.
Papieren, doos en eventuele accessoires: het bandje is een originele Buren en in goede staat. De messing gesp is merkloos, maar wel passend bij het horloge.
Verzendkosten of afgehaald: afhalen in Utrecht onder coronavoorwaarden of verzenden voor kosten koper.
Conditie (krassen, werking etc): Horloge is in fantastische staat en loopt goed. Op de caseback zitten wat krassen. Ik denk dat de vorige eigenaar hem open heeft proberen te maken en daarbij wat karakter heeft toegevoegd aan de caseback. Ik heb ook geprobeerd hem te openen, maar heb de poging gestaakt omdat het niet lukte en er al wat krassen op zaten. Je ziet de krassen niet als je het horloge draagt.
Soort uurwerk en kaliber: Handopwinder. Ik wilde graag kijken wat voor uurwerk, maar ik kreeg hem niet makkelijk open. Buren uurwerken staan zeer goed bekend.

Vraagprijs: 250 euro. Ik heb hem in een opwelling gekocht. Twee keer gedragen, maar het is toch niets voor mij, zo’n dresser.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object.

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

4 likes

En omhoog! Wie doet er een mooi bod? Een collectie is niet compleet zonder dresser!

Nu met 10% korting!

Ja hoor. Even omhoog.

Weer even onder de aandacht!

200 euro! Vette prijsdaling.

Verkocht via mp!