capice

Zoals zovelen heb ik een horloge gekocht via dit forum, en speciaal via Capice. Het was fijn zaken te doen, en het horloge ziet er netjes uit, net als de verpakking.

Kortom, een dikke pluim voor Capice.

Hallo allen,

Onlangs heb ik een MM verkocht via dit forum aan medeforumlid Capice.
Heldere communicatie, en snelle afhandeling.

Kortom, prettig zakendoen met Capice(tu)

Met vriendelijke groet,

Herman

Horloge verkocht aan Capice. Snel betaald, prettige communicatie

Van capice enkele boeken en een horlogebandje overgenomen. Alles zag er als nieuw uit en dat voor weinig. Prima verpakt en vlot afgehandeld. Capice verdient een pluim!

Capice heeft ook een horloge van mij gekocht. Was heel prettig zakendoen. (tu)

Onlangs een vintage van Capice gekocht, vlotte communicatie en verzending.
Hij had een pakje teveel naar me gestuurd en de verzendkosten naar de juiste ontvanger werden snel door hem vergoed.

(tu) Hij doet wat hij zegt en is erg snel met afwikkelen. Ik koop zonder twijfelen gerust nog een keer van hem.

Heb deze week een horloge aan Capice verkocht. De ā€˜afleveringā€™ was erg gezellig. De bedoeling van de verkoop was uitdunnen van de verzameling, maar vertrok na mijn bezoek aan Capice weer met nieuwe inspiratie. Hij wordt bedankt ! :wink:

Oeps, ik zag te laat dat er 2 draadjes over Capice zijn; hij is wel erg goed!
zie
http://www.horlogeforum.nl/read.php?13,334474

+1
Mooie skeleton gekocht van Capice.
Prima spullen geheel volgens afspraak, kortom prima man om zaken mee te doen. Bovendien is het goed toeven in zijn zaak; met een bakkie kletsen over onze gezamenlijke horlogetik.
Nu maar wachten tot de goedheiligman het pakje in mijn schoen stoptā€¦

Skeleton gekocht voor schoonpapa. Capice had het verkeerde horloge verstuurd. Hij meldde het zelf wat erg netjes is. Mijn schoonpa had niets gezegd namelijk, hahaha. Schoonpa vond het wel best, dus we hebben het zonder problemen afgehandeld (tu)

(tu)toppie capice (tu)
Partij bandjes gekocht van Capice !
Super snelle levering en alles conform de afspraak.
Zo blijft een hobby leuk :)-D

+1
Mooie skeleton gekocht van Capice.
Prima spullen geheel volgens afspraak, kortom prima man om zaken mee te doen. Bovendien is het goed toeven in zijn zaak; met een bakkie kletsen over onze gezamenlijke horlogetik. (tu)
Nu maar wachten tot de goedheiligman het pakje in mijn schoen stoptā€¦:wink: :smiley:

prima afhandeling, snelle verzending, helemaal tevreden!

ddmus Schreef:

Heb deze week een horloge aan Capice verkocht. De
ā€™afleveringā€™ was erg gezellig. De bedoeling van
de verkoop was uitdunnen van de verzameling, maar
vertrok na mijn bezoek aan Capice weer met nieuwe
inspiratie. Hij wordt bedankt ! :wink:

Graag gedaanā€¦:)ā€¦en jij ook bedankt, ik kon dit monster echt niet laten gaan.

:)prima afspraak met capice gemaakt en toegestuurd horloge is zols omschreven en de foro. :)erics

Bij deze nogmaals een hele dikke pluim voor Capice (tu) Nadat ik een horloge heb overgenomen bleek hier helaas wat aan stuk te zijn gegaan. Ik heb Capice bericht, en hij heeft aangeboden om het horloge proberen te maken.

Nadat hij hier een aantal weken mee bezig is geweest heb ik het horloge weer binnen gekregen. Weer helemaal klaar en de reparatie kosten hoefde ik niet te betalen. Kortom: Super!!

Hier ook een dikke duim voor capice (tu)

Prettig ontvangst met een lekkere bak koffie en nog een paar leuke horloges ook :slight_smile:

Bedankt :)-D

Top, duidelijk en eerlijk. Horloge in beschreven staan, goede communicatie, zeer netjes verpakt en verzonden. Geen twijfel over deze liefhebber!

dank!

Oude horlogemakers werkbank (helemaal vol) gekocht van capice.
Lekker bakje koffie en gezellig gepraat.
Ook nog een 6138 gekocht.
Ik was de eerste die reageerde en hij hij heeft hem mij ook gegund.
Kortom top :~

Ook hier een hele goede ervaring met capice (tu).

Gisteren onder genot van heerlijke koffie (en een leuk gesprek) een schoonmaakmachine opgehaald. Ook nog even door een kistje met vintage horloges gesnuffeld en ook daar heb ik er direct een aantal van meegenomen.

Mocht er in de toekomst weer iets interessants te koop komen bij capice zal ik zeker niet twijfelen !