Beste mede horloge liefhebber,
Aangeboden mijn toffe Cartier Ballon Bleu 42 millimeter.
Het horloge verkeerd in gedragen staat maar heeft geen diepe butsen of krassen, mocht je hem weer als nieuw willen hebben is een lichte oppoetst beurt voldoende.
De Cartier Ballon Bleu is nog altijd te koop bij Cartier voor een list prijs van €8100,-
De Cartier houd goed tijd, draagt iets kleiner dan 42 millimeter door zijn “korte lugs” en draagt zeer fijn om mijn 17.5 centimeter pols.
Horloge mag weg omdat ik zijn “vierkante broer” eens wil hebben, dus inruil van de volgende horloges mogelijk (bijbetalen vanaf mijn zijde mogelijk)
Cartier Santos Medium / Cartier Galbee Santos
OF
Tudor Pelagos 39 millimeter
Mocht je een ander mega gaaf horloge hebben waarvan ik mogelijk overtuigd kan raken? Doe een concreet voorstel!
Merk en model: Cartier Ballon Bleu
Diameter: 42 millimeter
Leeftijd: mij onbekend, in ieder geval tussen 2000 - 2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): zomer 2022
Factuur en/of certificaat: factuur grijze dealer zal ergens in een la liggen, moet ik opzoeken. Verder watch only
Originele doos en/of eventuele accessoires: geen
Verzendkosten of afgehaald: beiden mogelijk, verzenden enkel op kosten en risico koper.
Conditie (krassen, werking etc): gedragen staat maar geen diepe krassen en of butsen. Werking is goed.
Soort uurwerk en kaliber: automatisch uurwerk
Vraagprijs: 3499,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).