Cartier only (Deel 1)

Haha yep!

Precies dat. Maar blijf ze beide cool vinden :sunglasses:

Nah, vind de witte plaat juist tof.

Lekker toch die 80s vibes!

Vroeg donker !

10 likes


Fijn ding draag hem veel vaker sinds ik hem op rubber heb.

13 likes

Nog twee daagjes en dan zijn de 2 nieuwe Santos’ straps er!!!

16 likes

Ben benieuwd! Delugs?

1 like

Yes. Heeft even geduurd en ben ook heel benieuwd :scream:

2 likes

Hé dat lijkt wel mij oude met die band!

.

13 likes

Kan zomaar! Heb hem nog niet zo lang geleden gekocht🫢

1 like

ik heb afgelopen week in Parijs dit mooie horloge kunnen aanschaffen, en nu ben ik hier om te vragen of iemand wat meer weet over dit horloge (ik weet alleen de meest simpele dingen (mm etc.)

2 likes
  • Panthère Dentelle Watch: 18K White gold case set with brilliant-cut diamonds; Emerald eye; Black lacquer spots; 480 diamonds ~2.80 cts; Dimensions: 36 mm; Case thickness: 8.8 mm; Black lacquer dial; Sword-shaped hands in rhodium-finish steel; Shiny black alligator leather strap – includes a second strap in shiny dark green alligator leather; 18k white gold ardillon buckle set with brilliant-cut diamonds; Sapphire crystal; Water-resistance: 3 bar (30 metres); Quartz movement*

danku👍

https://www.cartier.com/nl-nl/horloge-joaillere-panthere_cod25372685655516891.html#dept=EU_Panthere-Jewellery-Watches

Staat wel het een en ander in de omschrijving en bij de specificaties

1 like

Laatst tijdens het luisteren naar een aflevering van Significant Watches podcast over Cartier (vooral CPCP) met o.a. Eric Wind gehoord over dit boek. Besteld en nu op vakantie aan beginnen, ben erg benieuwd

6 likes

seven-brad-pitt

2 likes

Tjonge. Dat is geen goedkoop quartzhorloge….

:upside_down_face:

En dan niet precies weten wat je koopt. Knap hoor. :ok_hand:

3 likes

20 likes

Oeh ja, erg lekker zo! Je hebt precies de kleuren gekozen die ik ook tof vind. Die lichtblauwe is leuk voor nu :ok_hand:

2 likes

Ja lekker zomers, daarna de zwarte voor de donkere dagen :smiley:

1 like

Gaaf man. Dit horloge jeukt wel bij mij.

2 likes

Die blauwe geniet mijn voorkeur! Lekker fris.

1 like