Cartier only (Deel 1)

22 likes

Een vraagje:
Ik heb een geelgouden Cartier gehad voor maar liefst 7 weken. Hierna ging deze de deur weer uit omdat ik niet tegen de witte plaat kon in combinatie met de goudkleur van de kast.

Hebben jullie hier met staal minder last van?
Ik zit al maanden te dubben over een stalen Tank(Solo, Must, SolarBeat) maar durf de trekker niet over te halen omdat ik bang ben dat de ‘witheid’(is dit politiek correct?) van de plaat mij opnieuw tegen gaat staan…

1 like

Bij een stalen kast valt de witte/zilveren plaat misschien minder op omdat er minder contrast is… maar voor mij is een witte plaat met de zwarte Romeinse cijfers toch wel de ultieme Cartier. En de Tank Louis in goud is toch wel een grail hoor!

Jij had een veel te kleine gekocht toch? :wink:

1 like

Toch jammer van de doorlopende bezel he? :wink:

Nee, hij is prachtig en goed formaat zo te zien!? Bevalt ‘ie?

1 like

Tja daar heb je een punt.
Ik moet misschien maar eens een stalen Tank gaan passen. Ben stiekem wel benieuwd naar de Solarbeat. Jij kunt hem waarschijnlijk in small oppikken toch? Waarom geen large? :wink:

Stiekem zou ik nog wel een geelgouden Tank met Beads of Rice bracelet willen. Of een Pasha Grill met Figaro bracelet. Daar wordt ik dus echt hebberig van.

I love my Vendôme. Die gaat echt nooit meer weg. :smiling_face_with_three_hearts: :blush: :heart_eyes: :heart_eyes:

1 like

Hij is voor m’n vrouw… heb de large nog overwogen, maar vind de small toch beter voor haar. Kon het niet bij haar bekijken omdat het een verrassing is, maar bij de dame bij S&C stond dat toch beter! Jammer, want dan kunnen we ‘m niet delen :pensive:

Maar als mijn vrouw er net zo mee omgaat als die van @HanDavinci, dan wil ik ‘m ook niet meer delen denk ik :joy:

2 likes

Niet zo jammer als een IV die in de camembert verdwenen is

2 likes

Ho ho, nog altijd wel een IIII hè! :joy::wink::facepunch:t3:

1 like

42 likes

25 likes

Prachtig, is dat de nieuwe Quartz?

1 like

Thanks. Yes.

1 like

Gefeliciteerd!

En goed dat ze die kast weer bol hebben gelaten en die kroon weer wat puntiger, de Solo was toch wat minder sierlijk.

1 like

Dank je. Eens, vind dit ook een verbetering ten opzichte van de Solo.

1 like

Erg toffe aanwinst. Draagt heerlijk hè die medium :smiley: Ik draag de mijne echt ontzettend vaak.

24 likes

Tof shot! en nog best wel krasvrij zo te zien :+1:

Draag indd super comfortabel.

1 like

Ik ben nog zeer blij met de Tank Francaise Chronoflex :blush:

16 likes

Gaaf! Is deze quartz of automatisch?

1 like

Dank je :+1:t2:
Deze heeft een van Piaget afkomstig meca-quartz uurwerk met perpetual calendar functie - mooi stukje techniek.

2 likes

25 likes