Cartier only (Deel 1)

Wel dus maar alleen met diamanten

1 like

:ok_hand:

Betreft de W4sa0006
Misschien komen ze nog met staal medium met blauwe dial

1 like

Dat hoop ik al een paar jaar. :sunglasses:

1 like

Gewoon de large kopen dan, is niet groter dan de Santos 100 xl. In het echt oogt ie minder groot om de pols. De medium is in het echt kleiner dan op de foto’s. Heb die eens gepast toen ik de witte large had en ook om had.

1 like

Recent de large gepast. Prachtig. Maar voor mij persoonlijk mag een Cartier wat klein vallen. Ook al heb ik best forse polsen. Horloges met een metalen band vallen altijd wat groter lijkt het wel.
Ben ook al ruim 10 jaar zeer tevreden met een 36mm rolex explorer.

5 likes

Gelukkig dat smaken verschillen :grin:

Je moet jezelf wel even de tijd gunnen om te wennen aan de normale L maat als je al 10 jaar een kleintje draagt.
Was voor mij ook zo. 15 jaar 36mm DJ en DD gedragen. Heb er nog steeds eentje maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om de medium te kopen.

2 likes

Totally agree! Medium is zo sportief chique :star_struck:
En de Large … die is … die is alleen maar … euhm … Large :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

En een mannen horloge :laughing:

1 like

Iemand in het bezit van of ervaring met de Santos Medium 2878? Ik ben benieuwd hoe deze bevalt omdat de grotere variant mij wat te groot lijkt :grin: Nb mijn pols is 17,5cm. Plaatje ook erbij ter vermaak …

3 likes

Die is 33mm :grimacing:
Edit: zie hier onder

1 like

Hoekig zou wat forser maken en wil geen oversized horloges meer. Draagcomfort wint het bij mij van overwegend oncomfortabele mooie sieraden … keuzes

1 like

Hier de mijne om een 16.5cm pols. Hij valt naar mijn idee een stuk groter dan de afmetingen doen vermoeden

10 likes

Ziet er perfect uit :ok_hand:t3:

2 likes

Valt ook groter dan de nieuwe 35 mm zo te zien, Santossen zijn gewoon altijd gaaf

1 like

Klassiek maatje met 29mm zelfs, maar dit was voor mij net even te twijfelachtig. Wel fantastisch op de geïntegreerde band.

4 likes

Dit draadje is steeds populairder zeg. Terecht natuurlijk! Vanaf vandaag doe ik mee :partying_face:.

27 likes

Cartier is een beetje een acquired taste (?) :ok_hand:t3:

2 likes

begin jaren tachtig was ik al onder de indruk van dit merk en in het bijzonder de Santos