Cartier Pasha

Je wilt 'm wel kopen …
Maar niet op de gok …

Chicken … :wink:

mvg

Ik geef je er twee tientjes voor:~

Twee tientjes voor een Cartier is geen geld.
Want het is echt een echte: over neppers en replicaas mogen we het hier immers niet hebben.
Topicstarter is trouwens wel heel stil geworden… want dat van die neppers en replicaas heeft hij nu begrepen (?)…

Topicstarter is trouwens wel heel stil geworden…

Ja idd … Ik had eigenlijk een reactie per PB verwacht , maar helaas
Of het te serieus werd (:smiley:

Jammer, het klokje zag er wel leuk uit met die kroon :slight_smile:

Iemand een email adres, waar ik de foto’s naar op kan sturen ? Dan kan die persoon ze wel ff op deze forum zetten, want ik heb geen idee hoe dit hier werkt.
Dit, om ff de negatieve mondjes van sommigen te snoeren. En zie dat dan ook graag.
de jaloersheid druipt ervan af.
het horloge is al verkocht, dus is niet meer te koop. Voor de kiefhebbers die het willen weten.( 800 Euro voor gevangen) omdat hij een service moest ondergaan van 430 Euro, en het leren bandje met een schroefje van de bevestiging miste 250 Euro. Totaal : 680 Euro, moest ik me daar tevreden mee stellen. Uiteindelijk een normale en eerlijke vraag, werd een forum van jaloezie.
Nu,…iemand met een email adres, dan stuur ik wel een paar foto’s,

Iemand een email adres, waar ik de foto’s naar op kan sturen ? Dan kan die persoon ze wel ff op deze forum zetten, want ik heb geen idee hoe dit hier werkt.
Dit, om ff de negatieve mondjes van sommigen te snoeren. En zie dat dan ook graag.
de jaloersheid druipt ervan af.
het horloge is al verkocht, dus is niet meer te koop. Voor de kiefhebbers die het willen weten.( 800 Euro voor gevangen) omdat hij een service moest ondergaan van 430 Euro, en het leren bandje met een schroefje van de bevestiging miste 250 Euro. Totaal : 680 Euro, moest ik me daar tevreden mee stellen. Uiteindelijk een normale en eerlijke vraag, werd een forum van jaloezie.
Nu,…iemand met een email adres, dan stuur ik wel een paar foto’s,

Ach ja, een beetje raar gelopen. Maar je moet weten dat er vaker dergelijke threads gepost worden, maar in 99 van de 100 gevallen plaatst iemand dan een nep-Rolex en is binnen twee posts weer weg. Vaak gekregen van een goede vriend die zelf ondanks een uitkering 12 “echte topstukken” heeft. Vandaar dat de meeste hier nog wat achterdochtig kunnnen zijn. Vaak was dat terecht.

Maar goed, leuk dat je nog een mazzeltje mee hebt kunnen pakken dankzij je vriend. Om maar misschien in herhaling te vallen: je vriend zit er dus zodanig warmpjes bij dat dergelijke cadeautjes “normaal” zijn, of heb je echt zijn leven gered of iets dergelijks? Dan vraag ik bij deze het emailadres van die vriend, dan red ik hem wel nog een keer, haha.

Hoe je foto’s plaatst staat hier: http://www.horlogeforum.nl/read.php?4,8340

Denk je echt dat er van jaloersheid sprake is?
Zelf denk ik dat je hier weinig naïeve mensen
tegenkomt en jaloerse al helemaal niet, daar
vergis je je behoorlijk in.

Ik zou zeggen lees je eens behoorlijk in voordat
je dergelijke beschuldigingen uit.

Zou het niet zo kunnen zijn dat men voorzichtig
is met het doen van uitspraken over echtheid van
een horloge dmv. een vaag plaatje en een verhaal
van iemand die totaal onbekend is op dit forum?

Heb je enig idee hoeveel en hoe goed er horloges
nagemaakt worden, soms zelfs zo goed dat een
expert er aan kan twijfelen?

Hoeveel vragenstellers zoals jou denk je dat er
hier inmiddels voorbij zijn gekomen,ik kan je
zeggen voldoende om het meeste met een korreltje
zout te nemen.

Fijn voor je dat je het horloge hebt kunnen verkopen,
ik hoop dat de koper voldoende expertise had om deze
aankoop te doen.

mvg

Gefeliciteerd met de verkoop!
En jaloers niet echt.
Als ik zo’n horloge had was ik ook blij om een koper te vinden.
Gelukkig hebben we allemaal een andere smaak.

Nu Maco345,

Gefeliciteerd met de verkoop. Alleen jammer dat je geen foto’s van de
achterkant hebt door gestuurd, want daar staat een serienummer op
dan had men aan de hand van het serie nummer kunnen nagaan of het een echte
is.

Verder zijn mijn ervaring met Schaap en Citroen dat zij geen merk horloge’s in behandeling nemen als er geen certificaten bij zit van echtheid. Als ik de Cartier inleverde voor de servicebeurt dan moest ik altijd de echtheid aantonen. Zij deden zelfs heel moeilijk toen ik voor mijn Omega uit 1974 een origineel bandje met sluiting wilden kopen. Ze hebben via hun zogehete museum archief weten achterhalen dat het om een echte ging. Dus ik twijfel een beetje aan jouw verhaal,ik hoop dat je mij dat dan ook niet kwalijk neemt.

maco345 Schreef:

Iemand een email adres, waar ik de foto’s naar op
kan sturen ? Dan kan die persoon ze wel ff op deze
forum zetten, want ik heb geen idee hoe dit hier
werkt.
Dit, om ff de negatieve mondjes van sommigen te
snoeren. En zie dat dan ook graag.
de jaloersheid druipt ervan af.
het horloge is al verkocht, dus is niet meer te
koop. Voor de kiefhebbers die het willen weten.(
800 Euro voor gevangen) omdat hij een service
moest ondergaan van 430 Euro, en het leren bandje
met een schroefje van de bevestiging miste 250
Euro. Totaal : 680 Euro, moest ik me daar tevreden
mee stellen. Uiteindelijk een normale en eerlijke
vraag, werd een forum van jaloezie.
Nu,…iemand met een email adres, dan stuur ik wel
een paar foto’s,

En wat betreft jaloers zijn. Ik denk dat, en dat weet ik bijna wel zeker, dat er hier verzamelaars zijn die horloge’s hebben die vele malen duurder zijn
dat die hele Cartier die jij hebt “verkocht”.

Dank je voor jullie reacties en de felicitaties voor de verkoop.alhoewel sommige nog geirriteerd. Zou zeggen bekijk het ook eens van mijn kant. Ik word hier afgeschreven als een zwendelaar, en daar heb ik dus geen zin in. Ben eerlijk en betrouwbaar, en misschien, is het daarom ook dat ik dit horloge heb cadeau gekregen. Moet ook eerlijk zeggen, dat ik er ook mijn twijfels over had, anders had ik hier niet echt om raad gevraagd. Die ik trouwens maar sporadisch heb gekregen, meer afzeiken over nep en etc. dat wel.
Ik heb nog geen e-mailtje gekregen waar ik de foto’s naar kan opsturen. Heeft er nog iemand interesse om zijn ongelijk te bevestigen ?
Wil ook nog even melden dat ik hem niet bij Schaap en Citroen heb verkocht, maar bij een juwelier. Die hem ook grondig heeft gecheckt.

maco345 Schreef:

Dank je voor jullie reacties en de felicitaties
voor de verkoop.alhoewel sommige nog geirriteerd.
Zou zeggen bekijk het ook eens van mijn kant. Ik
word hier afgeschreven als een zwendelaar, en daar
heb ik dus geen zin in. Ben eerlijk en
betrouwbaar, en misschien, is het daarom ook dat
ik dit horloge heb cadeau gekregen. Moet ook
eerlijk zeggen, dat ik er ook mijn twijfels over
had, anders had ik hier niet echt om raad
gevraagd. Die ik trouwens maar sporadisch heb
gekregen, meer afzeiken over nep en etc. dat wel.
Ik heb nog geen e-mailtje gekregen waar ik de
foto’s naar kan opsturen. Heeft er nog iemand
interesse om zijn ongelijk te bevestigen ?
Wil ook nog even melden dat ik hem niet bij Schaap
en Citroen heb verkocht, maar bij een juwelier.
Die hem ook grondig heeft gecheckt.

Geen interesse van mij uit. Ik hoef mijn gelijk of ongelijk niet, niet mbt een Pasha in ieder geval.

Ik heb het draadje nog eens doorgelezen maar ik krijg sterk
de indruk dat je dingen leest die er niet staan en "vergeet"
om de dingen te lezen die er wel staan.

Als je op horloge gebied niets meer te vertellen hebt kun je
wat mij betreft weer een stukje verderop gaan spelen.

mvg

Nu heb ik er toch wel een beetje genoeg van, Frans53,En ga hier vanaf nu niet meer verder op in. Ik ben er klaar mee, met deze discussie forum.Ik Bedank dan ook allen die er serieus op gereageerd hebben, en voor het verkregen advies.

( Ferdinand bedankt )

hierbij de fotos van maco345 zijn cartier

Explore zoeon Explore zoeon Explore zoeon Explore zoeon

Bedankt Zoeon,:~

Blijft een garppig klokje :slight_smile:

Om ook nog maar eens even wat van me laten horen op dit forum voor jalourse, liegende en niet behulpzame mensen… :slight_smile:

Er zijn per maand meerdere mensen die zich aanmelden, vage foto’s plaatsen van nephorloges en daarna niets meer van zich laten horen, dit had er ook een kunnen zijn. Dit was nu een keer niet het geval, maar bedenk je eens hoe irritant die andere 99 zijn.

Jalours op zo’n horloge zou ik ook niet zijn, vind het een foeilelijk ding en zou er nog niet dood mee gewonden willen worden. leuk dat je het hebt kunnen verkopen, ik zou het zelf in ieder geval liever kwijt dan rijk zijn.

Ik denk dat er niemand op zijn gelijk zit te wachtten na een dusdanig onaardige reactie van de vraagsteller.