Cartier Santos Galbée XL ca. 2000

Te koop aangeboden: Cartier Santos Galbee XL heren horloge. De model referentie voor dit horloge is 2833. Het horloge komt met originele doos en instructieboekjes (niet het garantieboekje).

Specificaties:
De horlogekast meet 32mm bij 45mm, en is uitgevoerd in roestvrij staal. De wijzerplaat is zilver met geblauwde wijzers. Datum. De opwindkroon is voorzien van de voor Cartier kenmerkende blauwe edelsteen (spinel). De in de kast geïntegreerde horlogeband is ook van roestvrij staal. De band is op mijn polsmaat afgesteld (18 cm) en komt met een extra schakel.

Deze Cartier heeft een automatisch uurwerk en loopt keurig op tijd. Het horloge verkeert in een uitstekende, lichtgebruikte staat compleet met doos, en handleidingen. Deze Cartier stamt uit ca. 2000. Ik heb het horloge in juli 2020 gekocht van Clockwise; voor verkoop is het horloge geserviced.

Ik bied deze Cartier te koop aan om ruimte te maken voor een andere aanschaf. Inruil is evt mogelijk, mits mijn smaak. Vraagprijs: 3450 euro.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

29 likes

:arrow_up: Referentienr van deze Cartier is 2823; kan deze typo zelf helaas niet aanpassen. Mooi jaar gewenst!

Bedankt voor alle voorstellen & biedingen. Nog geen definitieve deal, dus sla je slag! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

De Cartier Santos Galbee is gesierd met een bijzondere edelsteen: een zeldzame blauwe spinel. De steen van de onsterfelijkheid. Doe er je voordeel mee! :grin:

4 likes

zondag upje!

1 like