Cartier Santos Large (WSSA0018)

Hij mag gaan, deze mooie Cartier. Twee jaar geleden nieuw gekocht en een schitterend horloge om te zien, maar uiteindelijk past ie toch niet bij mij.
Het horloge is in een zeer goede staat, heb het gedragen in afwisseling met mijn andere horloges en dat betekent dat ie niet meer dan een paar weken draagtijd krijgt per jaar.
Als je op zoek bent naar een hele mooie Santos voor een hele mooie prijs, dan is dit je kans. Het betreft een volledige set, echt alles zit erbij, zelfs nog de bezelbeschermer. En het mooie nog: goedkoper vind je m niet in Europa!

Ik ben niet geïnteresseerd in een ruil óf het moet een 16613 zijn met zwarte plaat, geen lugholes en wel een rehaut ;-).

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Cartier Santos de Cartier Large
Diameter: 39 mm
Leeftijd: 21 februari 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 21 februari 2022
Factuur en/of certificaat: certificaat
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set, completer kan niet!
Verzendkosten of afgehaald: af te halen in een af te spreken locatie (bij voorkeur een Valkje in het zuiden)
Conditie (krassen, werking etc): zeer goed, paar swirls
Soort uurwerk en kaliber: kaliber 1847 MC
Vraagprijs: € 6.375 (nieuw is ie € 8.450)
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

De bruine leren band zit er ook bij. Voor € 100 doe ik er nog een mooie blauwe band bij met Cartier sluiting!

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

22 likes

Op verzoek wat foto’s van de hele set. Het pasje ligt in de kluis, vandaar dat t niet op de foto’s staat.

11 likes

up voor deze Santos voor de beste prijs in Europa!
En n fotonvqn de garantiekaart met garantie van Cartier tot 2030!

5 likes