Toen de originele 5035 (35th anniversary) uitkwam waren ze vrij snel uitverkocht en tegenwoordig worden ze nauwelijks aangeboden. Mocht je toch één vinden, dan vragen ze de hoofdprijs. Daarom heb ik op een gegeven moment besloten om 'm zelf in elkaar te beunen en dit is het resultaat. De bezel en het glas zijn daadwerkelijk voor de 5035. De band is de meer premium 5000. De kast en schroefdeksel zijn van de 5000md (Madness). De module is de 3229 met de oldskool groene verlichting. Ik heb alleen origineel Casio en nieuwe onderdelen gebruikt. Hij is getest op waterdichtheid.
Helaas krijgt ie bij mij te weinig draagtijd en hoop ik er een andere liefhebber blij mee te maken
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Merk en model: CASIO G-SHOCK DW 5035
Diameter:
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): ongeveer oktober/ november 2023.
Factuur en/of certificaat: Nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: Nee
Verzendkosten of afgehaald:
Conditie (krassen, werking etc): Gedragen, maar in zeer goede staat. Helaas wel een kras op het deksel.
Soort uurwerk en kaliber: Module 3229
Vraagprijs: 175 euro.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.