Casio G-Shock GA-B2100-1AER Casioak Tough Solar Bluetooth

ENKEL TE KOOP

Ik ga wat plaats maken in mijn verzameling, dus er mogen enkele horloges van eigenaar wisselen :slight_smile:

Dit is de gekende ‘Casioak’ met Tough Solar én Bluetooth. Dus geen gezeur met batterijen en het horloge geeft altijd de juiste tijd aan.

Merk en model: Casio G-Shock GA-B2100-1AER
Diameter: 45,5x11,9mm
Leeftijd: enkele jaren
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): geen idee, recent
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: alles waarmee het geleverd werd, zit erbij
Verzendkosten of afgehaald: 6,65 Euro (België), 11,40 euro (Nederland), ophalen ter plaatse gratis. Verzending op risico van de koper !
Conditie (krassen, werking etc): 95%, zoals nieuw, maar er zullen mss héél lichte draagsporen zijn. (Zie foto’s)
Soort uurwerk en kaliber: Quartz, Tough Solar
Vraagprijs: 110 euro
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

4 likes

Deze wil ik eventueel ook wel ruilen tegen een Casio G-Shock GW-M5610U-1, Casio A1100B-1, Casio A1100D-1, Casio A1000MGA-5 of Casio A1000MA-7 (in die volgorde van interesse)

De aangeboden horloges dienen in dezelfde zeer goede staat te zijn en liefst met originele verpakking etc.

Pricedrop naar 100€

Bodemprijs 95€

Sta ook open voor een ruil tegen een ander horloge. Liefst ook solar powered. vb. Citizen eco Drive, Casio Tough Solar,…