Casio G-Shock GM-110

Sinds ik mijn GA-2100 “Casioak” als klushorloge heb, komt mijn stalen GM-110 niet meer uit de kist. Het ding is onverwoestbaar en het is zonde dat hij oud ligt te worden zonder dat hij gedragen wordt. Het is een chunky boi, dus vertonen je polsen gelijkenis met satéprikkers dan kun je deze misschien beter overslaan.

Daar gaan wij:

Te koop:

Merk en model: Casio G-Shock GM-110
Diameter:Ik meet hem op 46mm tussen de drukknopjes.
Dikte: op het dikste punt 17 mm
Lug-to-lug: meet ik op 52 mm
Gewicht: 89 gram volgens de website van Casio. Ik ben geen drugsdealer dus ik heb geen weegschaal die in grammen weegt- ik zal ze op hun woord geloven.
Functies: 31 wereldtijden, stopwatch, countdown timer tot 24u, 5 alarmen, perpetual calendar tot 2099, backlight. Oh en je kunt natuurlijk de tijd aflezen :wink:
Leeftijd: 01-11-2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 4 november 2020 (na 3 dagen overgenomen van de eerste eigenaar die hem tóch te groot vond)
Factuur en/of certificaat: Handgeschreven bon van originele verkoop door de juwelier, geen officiële factuur. Ook een garantiecertificaat handgeschreven door de juwelier, met een schitterende sticker. Alleen het instructieboekje ontbreekt.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Ja, omdoos, G-Shock blikje.
Verzendkosten of afgehaald: Verzenden mogelijk op kosten en risico van de koper, afhalen mogelijk in Rotterdam.
Conditie (krassen, werking etc): Gebruikt maar goed. Er zullen ongetwijfeld wat krasjes op zitten, want hij is gebruikt als beater, maar niets dat in het oog springt. De stofjes en krasjes op de foto zijn met het blote oog (althans, met mijn blote oog) niet zichtbaar, en worden hier verergerd door het flitslicht. Laten we er het horloge-equivalent van rode oogjes van maken. Algemeen oordeel: 8/10 (en ja ik ben bevooroordeeld, dus 7/10 vanuit jouw standpunt gezien).
Soort uurwerk en kaliber: Casio ana-digi quartz, module 5553
Vraagprijs: €75. Dit lijkt me niet onredelijk gezien de nieuwprijs van €199. Wil je korting? Vertel me hoeveel, dan zal ik de vraagprijs met dat bedrag verhogen, en zal ik je daarna de gewenste korting geven.
Inruil? Nee, tenzij ik er héél erg op vooruit zou gaan, maar dat is niet goed voor mijn reputatie op het forum of voor jouw humeur- dus laten we het niet doen.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object.

Indien je interesse hebt in dit onverwoestbare stuk pantserstaal voor om de pols, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht.

Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen, domme grappen vertellen, gekke plaatjes posten, manieren vinden om “up” te zeggen die nog niet 1000 keer zijn gebruikt, of anderszins interactie hebben met deze post mag ik zelf ook slechts om de andere dag. Dat lijkt me ook ruim voldoende).

4 likes

Waarom vertellen eieren geen grappen?

Omdat het eieren zijn en ze niet kunnen praten.

Tot zover de domme grappen voor vandaag.

Also, up.

1 like

never-gonna-give-you-up-gif-2

Never gonna give you…

2 likes

Verzendkosten zijn voor mij. Voor het horloge dan, niet voor Rick Astley.

Laatste up, daarna blijft hij beschikbaar zolang de advertentie hier staat.

Ik gooi deze weer eens in de bingo.

Hopsels!

Hupsee!

1 like

Ik probeer hem nog steeds te verkopen
Hij is echt zowat niet te slopen
Let op, allemaal
Mijn G-Shock van staal
Ligt op een nieuw baasje te hopen!

Van kickestein!

1 like

Nou vooruit, €60

Wil niemand deze dan dragen
Begin ik me toch af te vragen
Dus voor ieders oog
Nog een keer omhoog
En de prijs zal ik nog eens verlagen

Naar €50 om precies te zijn

Laatste kick voor hij weer naar het archief gaat (de advertentie, niet het horloge).