Casio G-Shock Mudmaster Solar GSG-100-1A8

Te koop: G-shock mudmaster GSG1000-1A8
Recentelijk in absolute NIEUWSTAAT gekocht bij een juwelier in den lande, wederom wilde ik dit model/“knots” proberen, supermooi horloge, maar uiteindelijk ook nu weer niet mijn ding.
Zeker niet met mijn "mini"polsjes.
Alles bij elkaar een keer of 5, binnenshuis, gedragen, dus verkeert nog steeds in absolute nieuwstaat.
Het verplichte rijtje:

1.G-SHOCK MUDMASTER GSG-1000-1A8 enkele malen binnenshuis gedragen, dus 100% nieuw.
Compleet met opbergbox, doos, papieren EN factuur ter grootte van Euro 270,00
2.Diameter 55mm
3.Compleet met doos, box en boekjes
4.In perfecte staat, vrijwel geen gebruikerssporen.
5.Uurwerk Quartz, zie voor meer details specificaties onderaan de foto’s
7.Vraagprijs € 225,00 inclusief verzending op mijn kosten!
Merk en model: Casio mudmaster GSG-1000-1A8
Leeftijd: juli 2020

Gegevens van de Casio-site afgehaald, vollediger kan ik niet zijn:

• Case / bezel material: Resin / Stainless steel

• Resin Band

• Mineral Glass

• Neobrite

• Shock Resistant

• Mud Resistant

• 200-meter water resistance

• Double LED light
    LED light for the face (Full auto LED light, Neon illuminator, selectable illumination duration (1.5 seconds or 3 seconds), afterglow)
    LED backlight for the digital display (Full auto LED light, Super illuminator, selectable illumination duration (1.5 seconds or 3 seconds), afterglow)

• Solar powered

• World time
    31 time zones (48 cities + coordinated universal time), daylight saving on/off, Home city/World time city swapping

• 1/100-second stopwatch

Measuring capacity: 59’59.99’’
Measuring modes: Elapsed time, split time, 1st-2nd place times

• Countdown timer

Measuring unit: 1 second
Countdown range: 100 minutes
Countdown start time setting range: 1 second to 100 minutes (1-second increments and 1-minute increments)

• 5 daily alarms

• Hourly time signal

• Hand shift feature (Hands move out of the way to provide an unobstructed view of digital display contents.)

• Battery level indicator

• Power Saving (display goes blank to save power when the watch is left in the dark)

• Full auto-calendar (to year 2099)

• 12/24-hour format

• Button operation tone on/off

• Regular timekeeping
    Analog: 2 hands (hour, minute (hand moves every 20 seconds))
    Digital: Hour, minute, second, pm, month, date, day

• Accuracy: ±15 seconds per month

• Approx. battery operating time:
    8 months on rechargeable battery (operation period with normal use without exposure to light after charge)
    19 months on rechargeable battery (operation period when stored in total darkness with the power save function on after full charge)

CloseSize of case / Total weight

• Size of case : 56.2×54.9×17.3mm
  • Total weight : 88g

Graag wil ik de G-Shock zo voor het weekeinde nog eens onder de aandacht brengen, al heel wat biedingen gehad via MP, waarvan er niet een serieus te noemen is (man…man…man wat een figuren dolen rond op MP, minder dan de helft vd shopprijs bieden en dan ook nog heel serieus genomen willen worden…wat denk jezelf?).
Enkele leuke reacties hier op het forum, maar helaas nog niemand die het afrond.
Evt. ruilen tegen een mooie dikke duiker of pilotwatch is ook een optie.

1 like

Up…op het einde van deze mooie nazomeravond.

Verkocht via MP, maar hoe dan ook, zoals altijd hartelijk dank voor de plaatsingsmogelijkheid!

1 like