Casio G- ShockMudmaster GWG-100-1A8ER

Te koop:Casio G-shock Mudmaster GWG-100-1A8ER
Ca. 1 maand geleden nieuw gekocht bij Siebel-juweliers, maar ik kan simpelweg niet vriendjes worden, prachtig mooi, maar ik blijf een zwak houden voor analoge automatische horloges.

Merk en model:Casio G-shock Mudmaster GWG-100-1A8ER
Diameter:
Leeftijd: Enkele weken oud - 1 mei 2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: Orginele verpakking, garantiekaart alles compleet!
Verzendkosten of afgehaald: Vanwege Corona liefst verzenden, kosten voor mijn rekening!
Conditie (krassen, werking etc): Nieuw, paar maal binnenshuis gedragen, dus zonder enige beschadigingen, krassen enz. enz. NIEUWSTAAT!
Soort uurwerk en kaliber:
Vraagprijs: Euro 225,00 incl. verzekerde verzending met Tracktrace
Productgegevens
Algemeen
Geslacht: Heren
Uurwerk Analoog + Digitaal
Module 5561
Batterij type: Geen cq oplaadbaar
EAN 4549526176548
Afmetingen
Diameter kast 54.9 mm
Kast hoogte 17.3 mm
Gewicht 88 gram
Breedte band 28 mm
Materiaal
Materiaal band Kunststof
Materiaal kast Kunststof
Glas Mineraal (gehard)
Sluiting Gesp
Functie Waterdichtheid 20 ATM - 200 m
Volautomatisch LED-lampje
Extreem schokbestendig
Vuilafstotende behuizing
Lichtenergie
Zendergestuurd (EU, USA, JPN, CHN)
Neo-display
Wereldtijden
Stopwatchfunctie - 1/100 sec. - 24 uur
Timer - 1/1 min. - 1 uur
5 alarmen per dag
Automatische kalender
12/24-uurs tijdweergave
Indicator batterijcapaciteit
Gebruiksaanwijzing
Garantie 24 maanden
Garantiebewijs voorhanden

De G-Shock Mudmaster GWG-100-1A8ER is naast robuust supersterk. Vuil en stof dringen niet in dit horloge, in welke omstandigheden dan ook. De behuizing is zo ontworpen dat deze compleet is afgesloten. Daarmee is het horloge ook waterdicht tot 20 bar. Draag dit horloge dus zonder problemen bij de Strong Viking Run ‘Mud edition’, of een van de vele andere runs. Zodra je het horloge ontvangt, hoef je slechts 1x de lokale tijdzone te selecteren (Berlijn of Parijs, voor Nederland), daarna ontvangt het horloge radiosignalen en geeft het altijd de exacte tijd aan. De zomer- en wintertijd wordt in veel landen automatisch ingesteld.

2 likes

Nog eens onder de aandacht brengen.

Topic mag dicht, horloge verkocht…helaas wel via MP, maar hoe dan ook weer maar eens hartelijk dank voor het mogen plaatsen en al jullie leuke reacties.

1 like