Caviar Launches $6,000+ Custom iPhone XS With Built-In Mechanical Skeleton Watch -> 2022 Rolex edition

Sorry…een beetje lighthearted fun op deze late avond :joy:

3 likes

Wel makkelijk alleen je telefoon maar even omdraaien en je weet hoelaat het is! :crazy_face:

Wat een gedrogt.

2 likes

Haha… Ik vind m gaaf @daffie.
Alleen ik laat mijn iPhone nog al eens stuiteren in tegenstelling tot mijn horloge… ik wil eigenlijk helemaal niet zuinig op mijn telefoon zijn in tegenstelling tot op mijn horloge :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Haha…ik vind 'm ook wel aardig. Zojuist bestelling geplaatst…en nu begint het lange wachten :sunglasses:

1 like

Dit.

Ik zit al aan mijn derde Google Pixel 2.

In 5 maanden :grimacing:

OT; ik vind het idee best wel gaaf. Het prijskaartje is absurd.

Volgende week komt apple met een mechanische iphone en noemt het: “de nieuwste innovatie op het gebied van telecommunicatie! Nog nooit eerder vertoond!”

1 like

Ik heb een maand geleden voor het eerst een nieuwe telefoon gekocht doordat mijn zoontje YT aan het kijken was terwijl ik onder de douche stond. Of dat iig probeerde. En toen dat niet lukte, kwam hij dat laten zien en werd ie boos dat ik niet meteen kwam helpen… Hij is net overigens anderhalf…

3 likes

toch wel in rose-goud, neem ik aan? :slight_smile:

1 like

Of course :sunglasses:

1 like

Ff dit draadje weer oppakken, want: Caviar heeft een nieuwe topper gemaakt… feast your eyes on this rollieboys :wink:

Zoekt iemand nog een nieuw iPhone hoesje?

2 likes

Het meest zieke is, dat ze hier voor ook nog echt een 116508 hebben geslacht.

Het is trouwens geen hoesje, maar een complete custom iPhone a 135 duizend florijnen.

Dus wat je zegt is dat je hier dus nog weer een hoesje omheen zou moeten kopen? Hahaha crazy

1 like

Waarom zou je dit willen 🥲😅

1 like

Mozeskriebel :astonished:

1 like

Ik denk dat dit een effectieve oplossing is als je bankrekening vol zit. En dat er niet meer centjes bij passen omdat ie anders overstroomd.
Deze iPhone/Rolex kan je dan gewoon in je nachtkastje leggen! Dus eigenlijk is 't gewoon een heel praktisch ding.

Hahaha, geweldig!
Nu is het misschien even zuur, maar dit soort verhalen blijven je bij en kun je later met veel humor vertellen.

Edit, is al vier jaar oud bericht zie ik.
Hoe kijk je er nu op terug?