Certina DS PH200M nieuwstaat & full-set

Te koop: na erg lang twijfelen bied ik deze toch te koop aan, de welbekende Certina DS PH200M. Schitterend horloge met mooi bol acryl glaasje. Verkeert in absolute nieuwstaat, de gesp van de lederen band heeft enkele schaafplekjes maar de band zelf is als nieuw omdat ik het horloge bijna alleen maar Zuludiver bandjes heb gedragen. Met de verkoop van dit horloge kan ik het mezelf verantwoorden op zoek te gaan naar een Certina DS-1 Big Date Special Edition.

Merk en model: Certina DS PH200M
Diameter: 42,8 mm (draagt zeker niet groot op mijn 17/17,5 cm polsje)
Leeftijd: Ongeveer 1,5 jaar jong
Papieren, doos en eventuele accessoires: compleet met (om)doos, ‘waterdicht’ koffertje, handleiding, blanco garantiecertificaat, boekje over de historie van de PH200M, hangtag, ongedragen nato en extra pushpins
Verzendkosten of afgehaald: aangetekende verzending heeft gezien de situatie de voorkeur. Ophalen kan maar dan wel rekening houdende met huidige maatregelen
Conditie (krassen, werking etc): nieuwstaat, ik kan geen krasje of veegje ontdekken
Soort uurwerk en kaliber: ETA Powermatic 80 automaat
Vraagprijs: €495,-

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

11 likes

Up, prijsverlaging naar €475,- inclusief eventuele aangetekende verzending :grinning:

Verkocht aan een sympathiek forumlid!