Certina DS Radium Rare “Patent Pending” 36mm

Aangeboden
Hele vroege Certina DS Radium
1 van de eerste uitvoeringen nog zonder Turtle op de achterkant. In afwachting van het Patent.
De Certina DS met Patent Pending in de achterdeksel werd geproduceerd totdat Certina patent kreeg voor de DS, naar schatting zo’n twee jaar later. Daarom staat er geen schildpad op de achterkant van deze vroege modellen.
In de achterdeksel staat dus Patent Pending.

Merk en model: Certina DS
Ref 5101 013
Serienummer 3733130 (1960)

Diameter:36mm excl kroon gemeten
Leeftijd:1960
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar):Ligt zeker al 10 jaar te wachten in de la.
Factuur en/of certificaat: Nvt
Originele doos en/of eventuele accessoires: Nvt
Verzendkosten of afgehaald:in Overleg
Conditie (krassen, werking etc): Het horloge loopt maar ligt al jaren in de la dus zal onderhoud kunnen gebruiken. Bandje is 20mm maar er zou een 18mm op moeten. kroon lijkt niet origineel.
Soort uurwerk en kaliber: 25-36
Vraagprijs:€275 (absoluut geen ruil)
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

5 likes

Meerdere geïnteresseerden maar nog geen deal.
(Sorry ik heb echt geen interessen in een ruil)

Prijs naar €250