CHNR TT: wat vinden we van deze bandenopties

• Camo
  • Bruin
  • Nato
  • Wat doe je nou, sukkel

0 stemmers

In de wens het horloge iets te de-blingen en zomerser te maken, heb ik een paar bandjes besteld. Kweeni.

Een zwarte Everest (oid) vind ik te saai en leer te duf. Als iemand een tof, spannend alternatief weet, hoor ik het graag!

1 like

Zwarte Everest… Ok. degelijk… maar past wel prima en toned m down.

Gaat hard die kant op, behalve als iemand iets spectaculairs uit de hoge hoed kan toveren.

Overigens: hartstikke mooi de Everest! Ik hoopte alleen op iets met meer, sju nu sejs kwaa.

1 like

Ik weet het wel. Stuur ze allemaal maar weer terug! Het HF heeft gesproken… :wink:

Wat is het budget?

Lol en dat ging ook héél hard :smiley:

1 like

Ik kies voor een TT jubilee van een 116231.

3 likes

Ben bereid 250-300 uit te geven.

Oooohyeah, alleen daar wordt’ie niet bepaald minder bling door :unamused:

WĂ©l een upgrade die ik nog eens wil doen.

Oh. Ik kies namelijk ook voor de 116231 jubilee :joy:

Waarom koop je een CHNR en wil je daarna minder bling? Wat is deze, vent?

1 like

Een jaar lang heb ik met plezier iedereen z’n ogen eruit geblinged. Nu met kort mouwtje dat ding lekker uitlaten voelt niet helemaal goed. Niet als ik door een wijk loop waar het twee jaar+ huur is (en wat ik regelmatig doe, omdat ik daar nou eenmaal in de buurt woon).

Niet omdat ik bang ben een tik te krijgen, maar omdat ik het niet helemaal toepasselijk vind. Dus dan ben ik naar een compromis op zoek, zodat als het zonlicht het horloge raakt ik niet gelijk de hele straat verlicht.

1 like

Maar stél iemand gaat dit

Project aan. Waar komt men aan de Jubilee, zonder een hele DJ te kopen? En ik heb er welles oppervlakkig over gelezen: toen was er ook iets met de spring bars. Die van de GMT zijn dikker geloof ik? Kan ik dan de spring bars uit m’n Oyster omwisselen, of wordt dat een project-in-een-project?

:see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:

Nee

Ben ook heel benieuwd hiernaar.
De CHNR zit op het lijstje van potentiële kandidaten bij het bereiken van een mijlpaal ( over 2 jaar ).

Springstaafjes in een GMT zijn inderdaad dikker.
DJ = 1.8MM , GMT = 2.0MM.

Je moet 2.0 aanhouden want ook de uiteindes zijn anders , DJ springbar in een 40MM model gaat rammelen…

Kwestie van de 2 oogjes aan het uiteinde vd banden ruimen naar 2.0 ( vlees genoeg )

Beetje omslachtig, maar denk dat het alleen als volgt gaat lukken.

1. Je koopt een 116231 op Oyster.
  2. Je hebt nu met dat horloge het recht om de jubilee in kwestie te bestellen bij de AD
  3. Je verkoopt je 116231 opnieuw want daar heb je helemaal niets aan :joy:

Zelf namelijk nog nooit ergens een te koop gezien.

Klopt wat je zegt dat 1.8mm datejust springbars niet 100% aansluiten bij een 40mm sportmodel… maar als je pakweg een 63600 jubilee met hidden crown clasp (zo eentje die op een 116234 datejust staat) op bijvoorbeeld een 114060 Submariner wil zetten, ben je verplicht om de 1.8mm datejust springbars te gebruiken hoor. De 2.0mm dikke spring bars van de Sub zijn Oysterband geraken immers niet door de end links van een 63600 jubilee.

1 like

Natuurlijk :sweat_smile:
Ik denk in 5 digit manieren.

Dan zou je dus ook de endlink moeten ruimen.
Geen probleem mits je de juiste tools hebt.

1 like

Weet uiteraard dat jij daar van op de hoogte bent hoor. Maar voor anderen was het misschien niet 100% duidelijk, vandaar de aanvulling :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:t3:

1 like

Deze bracelet is juist super zomers, lekker laten zoals het is :wink: