Hierbij bied ik mijn Christopher Ward C60 Sapphire aan. Het horloge is veel gedragen, dus er zijn enkele gebruikssporen zichtbaar, zoals lichte krasjes. Op de bezel, tussen 45 en 60, is dat ook te zien.
Het belangrijkste om te vermelden:
is dat het wijzerplaatglas ontbreekt, omdat dit beschadigd was en ik het heb laten verwijderen. Tegelijkertijd is het horloge door een horlogemaker volledig nagekeken en bijgesteld. De kosten hiervan waren €175.
Ondanks de ontbrekende wijzerplaatglas is het nog steeds een prachtig horloge, al zeg ik het zelf!
De goedkoopste vergelijkbare exemplaren die ik heb kunnen vinden, worden aangeboden rond de €700 (zonder ontbrekende onderdelen). Daarom bied ik dit horloge aan voor de helft van die prijs.
Verwijzingen naar merken of types waar het horloge op lijkt, zijn niet toegestaan en worden verwijderd.
Merk en model: CW C60 Sapphire
Diameter: 40mm
Leeftijd: 2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): twee jaar geleden gekregen door middel van inruil
Factuur en/of certificaat: Full set
Originele doos en/of eventuele accessoires: zoals die door de leverancier is geleverd
Verzendkosten of afgehaald: kan beide verzenden KK
Conditie (krassen, werking etc): 6/10
Soort uurwerk en kaliber: Sellita SW200
Vraagprijs: € 385
Verwijzingen naar merken of types waar het horloge op lijkt, zijn niet toegestaan en worden verwijderd. Foto om duidelijk te maken wat er ontbreekt !
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.