Christopher Ward Malvern Automatic is binnen +?

Na een zeer leuke e-mail wisseling is na 3 dagen mijn Christopher Ward Malvern Automatic nummer 600 binnen gekomen die ik ga dragen op mijn huwelijksdag, ik vind de manier waarop Chris zaken doet heel prettig ,het lijkt me een hele gezellige kerel,die heel persoonlijk en met goed vertrouwen te werk gaat, en wat ik ook zeer speciaal vind is dat hij er een horloge heeft bij gegeven voor mijn aanstaande vrouw, mischien is dit meteen de lancering van de horloge lijn van de vrouw van Chris wij vinden hem namelijk geweldig mooi, en het schijnt dat dit alleen nog maar een proef model is, helaas heb ik nog geen Foto’s van maar die volgen morgen.

De malvern is echt mooi ik blijf er naar kijken maar ik moet helaas nog wachten om hem te kunnen dragen!
Betere foto’s volgen morgen en ik ga morgen ook nog een stukje schijven op het forum van Christopher Ward.

Leuk Floris, gefeliciteerd!!! Bijzonder dat hij voor jouw vrouw er ook een horloge bij heeft gegeven zeg!!

Van harte, ook mooi dat ie aan je vrow heeft gedacht. Mooi gebaar van 'm. Veel plezier ermee en veel trouwpleizer. :smiley:

Veel plezier met je Automatic, ik draag zelf met veel plezier een Malvern chronograph.
Ik kan inderdaad bevestigen dat het contact met Chris erg prettig is, hij heeft altijd veel tijd en aandacht voor eventuele vragen. Ik heb met plezier bij hem een horloge gekocht. Ik zelf kreeg gratis een leren armband bij mijn horloge, naast het de metalen versie uiteraard :slight_smile:

Inderdaad een mooi gebaar van Chris…Ik ben erg benieuwd naar je aanstaande haar horloge .Ook ik ben erg te spreken over Chris zijn persoonlijke aanpak.

Overigens de beste wensen voor je huwelijk.

mijn excuses ik heb een server gepakt met veel bloot, wat mij betreft haal je ze er weer af mod!

Ik wilde erst posten: “Mensen die niet tegen bloot kunnen, niet op foto’s van Floris klikken aub!” maar het was wel erg “bloot” dus ik heb de foto’s maar verwijdert. Misschien kun je ze op photobucket zetten oid?

Ja zal ik doen ja nogmaals mijn excusses hoor, ik wil niet het forum verpesten ,had die server al vaker gebruikt maar toen was hij niet zoals hij nu is, ik moet toch nog betere foto’s maken, dus even gedult voor iedereen die ze graag wil zien!