Christopher Ward only

7 likes


10 likes

Christopher Ward heeft een nieuw model diver. Oogt best leuk moet ik zeggen die C65 Trident Diver.




7 likes

mooi ontwerp maar wat betreft logo’s is Christopher Ward helemaal de weg kwijt.

1 like

Ik vind het een mooi horloge :ok_hand:

Ik dacht dat deze al een paar maanden uit was, alleen niet op voorraad?

Enniewees, mooi horloge, doet een beetje denken aan de oris65. Geen idee of de afwerking vergelijkbaar is, maar het logo vermoord het horloge (zeker omdat er nu twee logo’s op staan).

1 like

Kreeg een mail dat ze weer voorradig zijn
https://www.christopherward.eu/c65-trident-diver
Gr. Marc

Die onderste, bronzen variant met de kleine secondewijzer is heel acceptabel. Inhouse movement SH21. Maar a raison de 2300,- aan de gortige kant. Waarmee ik niet wil zeggen dat ie het niet waard is. CW kennende waarschijnlijk juist wel!

1 like

Vind dit echt een supermooie combinatie :+1:t2::ok_hand:t2:

Hee, een Christopher Ward topic! Fraaie klokjes hebben ze…

Ik heb er één, nl. de C5 Malvern Slimline, manual blue zoals @GMTplus1 'm ook heeft, maar met een lichtere band erop. Fraaie klok, maar eigenlijk nét een tikje te klein.

Denk dat ik op jacht moet naar deze:

1 like

De Trident is een klasse apart. Ik heb de c60 gmt wit en draag hem heel vaak. Maar waarom niet een nieuwe met de op dit moment geldende 120,- korting? Ben je voor 775,- klaar. :wink:

2 likes

De doos is vol en ben qua budget bij een psychologische grens aangekomen die ik voorlopig even niet over wil.
Of ja, nog €50 te gaan.

1 like

Bestel altijd op de UK site met dezelfde code met 100 ipv 120 (100cw18), scheelt zomaar nog eens 10%…

1 like

Ah, goeie tip! Ik heb al eens 120CW18 op de UK site geprobeerd. Maar die pakte hij niet. :+1:

1 like

Had :wink:

1 like

Ik heb nog geen Ward diver in’t echt gezien. Maar ik heb de indruk dat ze vrij groot dragen omdat de lugs nogal recht lijken. Klopt m’n indruk ?

Nee, de lugs wijzen behoorlijk naar beneden

Precies, draagt juist vrij compact daardoor.

:point_up:️ Dat! :blush::+1:


Cosc. Bewerkte messing dial. CuSn6 kast. Gezandstraalde keramische inlay. 43mm. Even wennen…maar toch wel een smaekelyck hapje me dunkt.

10 likes