Christopher Ward only

Klopt,de c65 heeft de mooiste kast ever :+1:t2:

5 likes

Ja bedankt nog ik heb hem nu om :+1:t2:

Kon het niet laten voor dat HF-prijsje :laughing:

5 likes

:+1:

1 like

Net via de mail binnengekomen:

https://www.christopherward.com/dress-watches/c5-malvern-revival-special-edition/C05-40ADA1-S00W0-M0.html

Wat een geweldig horloge om te zien.

1 like

Iemand deze al in bestelling staan?

Vind hem erg mooi en interessante Specs

Zelf noggeen ervaring met het merk :grimacing:

4 likes

CW heeft zulke mooie en goedgemaakte horloges… hier mijn setje

14 likes

Nog ff een half jaartje wachten,komen vanzelf in de sale met soms 50% korting

3 likes

Heb de zwarte nu een paar weken. Niet op staal alleen.

1 like

Absoluut mee eens :ok_hand:t2:

1 like

Ik vind hem super mooi, maar helaas 39mm en dat is voor mij echt te klein. Als hij 42mm was had ik hem besteld.

1 like

Haha ja dat hoor ik vaker. Ga ik wel doen denk ik

@WJH cool! Bevalt hij?

@Madhouse grappig! Voor mij is dat net andersom :grimacing:

1 like

Topper blijft dit toch! :heart_eyes:

8 likes

Zeker! Is niet van mijn pols af geweest sinds ik hem heb en hard opweg om “the one to rule Them all” te worden. Maar goed hij is dan ook ontworpen als een GADA en voor mij werkt hij.

Vind de witte er heel gaaf uitzien maar toch voor zwart gegaan voor meer flexibiliteit en draagbaarheid met verschillende kledingstukken.

Grijs voor casual, leer voor netjes, blauw voor met een Margarita naast het zwembad.:wink:

Zodra er weer een sale is haal ik er wat meer bandjes bij. (Donkerbruin- en zwart leer om met al m’n nette schoenen te kunnen matchen, zwart oranje rubber voor de bergen in en groen canvas want gewoon vet.)

(Aardappel kwaliteit foto’s zie ik nu… Het is wat het is.:laughing:)

7 likes

De bandjes van CW zijn ook top,mooi afgewerkt degelijk spul.

2 likes

Die #Tide banden zijn echt prachtig gemaakt en staan geweldig. Wel heel erg stijf. Moet het flink buigen om er vorm in te krijgen. Ervaar jij dat ook zo? Ik heb het trouwens ook pas een week :sweat_smile:

De stalen band is helemaal geweldig! Prachtig gemaakt, supergemakkelijk te verstellen en heel comfortabel.




10 likes

Wat is het ref.nummer van deze ? En welke diameter ?

De Sealander GMT, 39mm. Zwart lak-achtig uitvoering.

Dan zal ik mijn groene ook maar showen. :green_heart:

15 likes

F*ck…die is mooi :+1:t2:

1 like

Haha maakt niet uit. Is goed te zien.
Ga je ook nog de stalen band aanschaffen ?

Zou zelf niet gauw een wit horloge aanschaffen alleen is de rest van mijn collectie ook vrij donker. Daarmee is het een mooie aanvulling

Hoe komt het trouwens dat jij hem al hebt. Is hij zonder staal eerder uitgekomen dan met staal?

1 like