Christopher Ward only

F*ck…die is mooi :+1:t2:

1 like

Haha maakt niet uit. Is goed te zien.
Ga je ook nog de stalen band aanschaffen ?

Zou zelf niet gauw een wit horloge aanschaffen alleen is de rest van mijn collectie ook vrij donker. Daarmee is het een mooie aanvulling

Hoe komt het trouwens dat jij hem al hebt. Is hij zonder staal eerder uitgekomen dan met staal?

1 like

Toen ik ze kocht vond ik ze eigenlijk iets te duur maar nu ik ze heb snap ik wel de meerwaarde. Ze zijn in het begin idd wat stug maar als je ze een tijdje draagt gaan ze zich mooi naar je pols vormen. Wat betreft de herkomst van de grondstoffen is het maar een beetje hopen dat ze hier ook echt op een bewuste manier mee om zijn gegaan. Vaak is dat “plastic uit de zee” maar een beetje een wassenneus verhaal. :grimacing: Hoewel ik 100% achter het principe sta…

Krijgt heel veel lovende reviews idd. En eigenlijk is het altijd beter om een horloge met staal te kopen als je de optie is. Ik houd er zelf alleen helemaal niet van dus toch maar niet gedaan. Was toch niet van plan 'm te verkopen. :smiley:

Ja ik vind de kleur van die dus echt heel erg mooi. Ben alleen voor mezelf bang dat ik mij ga irriteren aan die krassen. Het voelt voor mij iets te random… Ook maar niet gedaan dus. Maar dat groen met dat oranje… :ok_hand:

Niet zo snel dus denk ik. :grin:

Is hij niet ergens in het najaar uitgekomen? Heb 'm met de black Friday deal besteld. Voor de kerst was hij binnen.

2 likes

Bij CW is de stalen band los en het horloge op canvas even duur als het verschil het horloge op staal en de canvas band los kopen.
Dus je kan altijd later los bij kopen.

2 likes

Zo nauwkeurig had ik er nog niet eens naar gekeken. Goed om te weten. :+1:

1 like

De banden van CW zijn inderdaad top , toch heeft de Tide strap wel mijn voorkeur :+1:t2:

![20211222_151110|375x500]

7 likes

Wel gaaf zo deze bespoke c60 met rode details: