Chrono24 aankoop (montredo)

En je bent nu het percentage, wat betaald is voor de trusted checkout, kwijt ?

Dat is gratis tegenwoordig

2 likes

Ooh oké :+1:

Herinner ik me ook. Was op facebook.

1 like

Geld terug. Kritische recensie achterlaten. Hoofdstuk sluiten. En elders lekker wel plezier beleven.

:sunglasses:

1 like

Naar verhaal. En wellicht tientallen mensen op dit forum die Montredo overslaan als een nieuw horloge bestellen.
Goed iig dat t opgelost is.

Gisteren op de site van Montredo geweest. Ik zag dat je er een Chat sessie kon starten. In het Duits geschreven dat het een foute boel was bij Montredo. Ik kreeg de vraag waarop dit gebaseerd was. Een link van dit draadje gestuurd :nerd_face:

Geen reactie ontvangen.

3 likes

@Boetje Als ik me niet vergis betaalt de verkoper dat.

1 like

In het verleden (vorig jaar) niet maar weet niet hoe het nu geregeld is.

Er is door montredo contact gezocht met mij omtrent het voorval. Niet door customer support maar een manager. Hierbij 1000x excuus en door samenloop van omstandigheden en communicatie wisselingen zijn er door ze fouten gemaakt.

Ze willen me volledig tegemoet komen in het geheel en ze willen het volledig op een juiste manier oplossen. Tevens hebben ze ook begrip als ik dit niet wil na de afgelopen dagen.

Ik ga hier even rustig over nadenken. Enerzijds denk ik zoek het allemaal maar uit! Anderzijds geven ze toe fouten te hebben gemaakt en dat ze dit volledig willen oplossen.

Zal sowieso moeten wachten want chrono24 heeft de terugbetaling al in gang gezet. Dus zal daarop eerst moeten wachten, alvorens ik dat weer kan bestellen via de trusted checkout.

8 likes

Nou, lekker verhaal dit Marc.

Mooi dat het je niets kost uiteindelijk. Ik heb een paar maanden ook veel leuke ‘aanbiedingen’ via montredo gezien op de Duitste eBay maar ergens kreeg ik er geen goed gevoel bij. Vond ook te weinig echte ervaringen en reviews, kortom leek allemaal iets te mooi om waar te zijn…

Of je montredo nog iets laat oplossen is aan jou, inzet zal een nieuwe speedy zijn voor de oorspronkelijke prijs neem ik aan.

Tussen 3000-3400 is er ook wel een te krijgen via de grijze handelaren op dit forum. Zonder gezeik en een met bak koffie toe! :sunglasses:

Succes en kijk vooruit, naar het moment dat je deze jongen om je pols hebt…

Ja, het verhaal is een rollercoaster geworden.

Montredo heeft ansich wel reviews, maar dan moet je wel even zoeken. Daarnaast trusted seller, en trusted checkout deed mij dit toen besluiten.

Klopt de inzet is een speedy tegen de geoffreerde prijs, en dit bieden ze mij nu ook aan. Na veel getouwtrek. Punt nu is de chrono24 actie die heeft besloten het geld terug te storten. Mijn creditcard staat nu nog negatief, waardoor ik daar weer eerst op moet wachten. Al met al een rompslomp.

Maar goed we zijn er nog even mee bezig :slight_smile: ik hou toch nog wel goede hoop. Dan wel via montredo, dan wel via een andere dealer.

Nou succes!

En excuus voor de taalvoutjes in mijn post maar ik kan ze niet meer editten…

Ik ben vandaag gebeld door Montredo, en zij hebben mij nogmaals in alle eerlijkheid alles uitgelegd hoe het mis is gegaan, dat dit iets is waarvan ze willen leren. Uiteindelijk heb ik samen met hun een aantal dingen besproken en afgesproken:

  1. Ze gaan het horloge leveren tegen de prijs waarvoor ik hem had aangekocht via chrono24. Dit is een nieuwe set met een levertijd van 1/2 weken.
  2. Ik heb een direct telefoonnummer nu gekregen van mijn contactpersoon aldaar welke mij persoonlijk gaat assisteren, en informeren.
  3. Vanwege alle negativiteit die er is ontstaan krijg ik ook nog een gift.(ben benieuwd)
  4. Ik mag wachten totdat chrono24 het geld terug heeft gestort zodat ik een nieuwe bestelling kan doen via chrono24 trusted checkout.
    5 Dit alles zal bekrachtigd worden in een e-mail (ondertussen ook al gebeurd door ze)

Het vergt een lange adem, maar ik moet het ze nagevendat dat ze dit nu zeer serieus oppakken.

Tuurlijk kan het voor sommige een nare smaak hebben, waardoor ze afschrikken. Ik durf dit wel met ze aan. En ik denk ook wel dat ze niet graag willen dat ik weer negatief over ze ga zijn.

Ik hou in dit topic uiteraard nog wel de voortgang bij.

15 likes

Ik heb zo’n vermoeden dat ze hier hebben meegelezen :grin:.

Maargoed, ze hebben uiteindelijk toch door dat dit geen juiste handelswijze is. En jij hebt je zekerheid door de trusted checkout.

Hopelijk leren ze hier van.

Alvast veel plezier met je speedy :wink:

2 likes

Kan niet anders zeggen dat ik het een keurige oplossing vind

Veel plezier met je nieuwe aankoop.

Eind goed al goed, voor beide partijen leuk dat het zo kan opgelost worden, ik zou dit ook aanvaarden, genieten van de goede prijs en het horloge, na even wat misverstanden, fouten gebeuren overal.

Fijn dat het opgelost is (of wordt).

Een partij die pas in beweging komt na het escaleren van eea: fijn op zich dat ze tot inkeer komen maar ik zou mijn geld (dus hun marge) fijn aan een ander gunnen. Ook als ze je tegemoet komen in prijs en (pas nu) een cadeautje (verwacht geen Rolex…) ter compensatie aanbieden.

Ja, ik weet, ik sta er rechtlijnig in. Maar het is een commodity, op tal van plekken te krijgen. Mij althans is een paar euro elders betalen geen issue als de sfeer/het gevoel daar beter is. Voldoende leuke AD’s en handelaren in NL (en daarbuiten). Ieder zijn ding!

Cheers
:sunglasses:
Otto

2 likes

Waardeloze start maar wel sterk dat ze hun fout toegeven, dit voorval serieus nemen EN de fout willen herstellen!

Het laat wel zien dat ze een serieuze partij zijn in ieder geval!

Succes met het wachten; sowieso goed om te horen dat je je geld meteen hebt teruggekregen! :slightly_smiling_face:

Zeer mee eens. Als mijn gevoel niet goed is, dan kom/koop ik niet bij een dergelijke partij. Ook al krijg ik wellicht een korting.

1 like