Na jaren zo nu en dan om de pols te hebben gehad wordt het tijd voor iets anders, een andere Chronoswiss naar alle verwachting. Met de 38mm en coin bezel dragen ze (naar mijn mening) vrij fors voor de toch bescheidde diameter. Ik verkoop ze graag samen gezien ik dan maar een enkele afspraak hoef te maken, in ons drukke leven vaak al een uitdaging opzich. De Régulateur zit nu op een zwart lederen Hirsch bandje en de Kairos op een Finse Postale single pass NATO. Mocht je deze willen krijg je ze erbij, ik heb evt nog een originele zwart lederen Chronoswiss band maar vind deze zelf veel te dik op deze horloges (krijg je er desgewenst ook bij).
Nu dan het verplichte rijtje:
Te koop en/of te ruil
Merk en model: Chronoswiss Kairos
Diameter: 38mm
Leeftijd: onbekend (vermoedelijk 1993)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 01-2021
Factuur en/of certificaat: niet aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: niet aanwezig
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): enkel krasje op de lug (zie foto) en -6s/d (september 2021 volledige revisie gehad bij Timefix Akersloo twv €300,–)
Soort uurwerk en kaliber: ETA 2892-2
Merk en model: Chronoswiss Régulateur
Diameter: 38mm
Leeftijd: onbekend (vermoedelijk 1991)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 07-2021
Factuur en/of certificaat: niet aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: niet aanwezig
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): uitstekende staat en -6s/d (eind 2023 volledige revisie gehad bij Chronoglide twv €420,–)
Soort uurwerk en kaliber: Chronoswiss C122 gebaseerd op een Enicar 165
Vraagprijs: €2.750,-- Vaste en nette prijs voor de set van beide horloges
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Dan nu de foto’s:
De Kairos:
De Régulateur: