Citizen Duikers! Wie verzamelt ze? Toon ze hier

3 duplex er bij.



6 likes

Ook zo één erbij :grinning:

7 likes

Gaaf ding. Ga je @Abel achterna?

2 likes

Thanks :grinning: …nee hoor…er staan een aantal horloges op mijn lijstje om te proberen, zo komt er mettertijd toch weer een ny40-LE terug denk ik… :thinking::grin:

2 likes

Fijn horloge, stoer. Kan er de hele dag naar kijken.

10 likes

Tot voor kort mij niet bekend, van dit horloge zijn 2 uitvoeringen

n

8 likes

5 likes

7 likes

Wel meer dan 2 hoor :wink:

Mijn collectie groeit nog steeds. Afgelopen week 3 verbeteringen. Ik had ze al, maar de nieuwe zijn in betere staat. En alle 3 behoorlijk zeldzaam.

9 likes

Deze ligt al een poos te wachten tot ik er eens aan toe kom, uit 1981? Met originele stugge band.



8 likes

Cool :ok_hand: … je zit er dicht bij :+1: . …1982 volgens mijn pas verworven folder uit 1982 :yum:

Vreemd het nummer op de caseback begint met 1 dus zou dan inderdaad 81 moeten zijn :thinking:

4 likes

Ik bedoel maar…

1 like

Denk een caseback die er niet bij hoort…nummer op de wijzerplaat en caseback komen niet overeen :thinking:

Heb je hem ook al open gehad?

Ja, is m.i. origineel.
Die folder hoeft natuurlijk niet de allereerste folder te zijn.

1 like

Ook nog mogelijk ja… :+1::smiley:


3 likes

Ziet er netjes uit :+1::yum:

1 like

Vandaag 2 nieuwe binnenkomers. Een Hyper en een pvd aqualand. De pvd is NOS, wat een mooi ding! De hyper is met originele doos en garantiebewijs van 1997, kwam wel op een oude casio band. Bandje wat ik laatst hier op HF aangeschaft heb overgezet, maar volgens mij is het geen origineel als ik de print zo zie.

Kan m’n oude aqualand eruit (denk ik :thinking: )

11 likes

Idd, print hoort lager te zitten.

1 like