Citizen Duikers! Wie verzamelt ze? Toon ze hier

@Matto zie hier veel citizen duikers…

Eén op het moment :ok_hand:

11 likes

Zwaarste model ooit :wink: wat weegt deze combi? 250 gram?

Heb hem nog niet op de weegschaal :balance_scale: gelegd, zal eens kijken :+1:t2: gewicht is voor mij niet storend iig :innocent:

Je zat er niet ver van af :grinning:

6 likes

Nou…een verzameling kan ik het niet noemen maar sinds gisteren de trotse eigenaar van een NY0040… Heerlijk. Mooie afwerking. Mooi maatje. En EINDELIJK een lekkere rubber band. Die ook nog eens qua gaatjes goed zit. Met Seiko’s had ik altijd het gevoel van “net te los of net te strak”.

Mdusss

7 likes

nu wel wisselen van arm he, anders krijg je vast over een tijdje een opmerking van wow wat een gespierde arm heb je :rofl:

Kennelijk heb ik een light versie…:clown_face:

7 likes

Is er een forum lid in het bezit van die nieuw(achtige) 1000m eco-drive diver?
Ik heb er nog weinig reviews van gezien.

Hallo Citizen liefhebbers, ik ben Marco een nieuw forumlid en heb een kleine horloge verzameling waaronder deze 4 Citizen horloges.
Wie weet er meer over het linkse duikhorloge je ziet deze volgens mij niet zo heel vaak. Groet Marco leuk om op het forum rond te kijken en vooral leuk dat het niet allemaal “onbetaalbare” horloges zijn.

2 likes

het knopje met het pijltje naar boven wijst is voor foto’s uploaden

laat maar zien :+1:

9 likes

Bedankt Abel nu nog de tekst bij de foto’s, we blijven leren

1 like

Zojuist deze binnen. Ideale vakantievriend.

8 likes

Je oranje wijzer staat in DIVE mode kost extra batterijcapaciteit :wink:

3 likes

Dit is volgens mij de juiste handleiding.

1 like

Ik krijg de oranje wijzer maar niet gereset, hij springt telkens na een poosje automatisch terug naar exit :triumph::triumph::triumph:

Edit: nu staat hij dus in time mode, dus goed toch. Ik word oud

4 likes

Wijzer hoort ook niet recht omhoog te staan.

6 likes

Lins en rechts heeft het zelfde binnenwerk. Je hebt gelijk je ziet de linker minder vaak. Mijn gok een model uit begin 2000. Mooi en strak. Het rechter model is van afgelopen 10 jaar of nog jonger, niet mijn smaak die periode.

De 2e van rechts is een favoriet van me, en vele anderen. De ny0040 hele mooie goede duiker/toolwatch.
er de 2e van Links is een Land versie van Citizen en die zie je het minst. Dus ik zeg Heel mooi geniet er van. En volgens je forum naam heb je er tijd genoeg voor :rofl::rofl::rofl:

Bedankt voor je reactie, ik weet trouwens de exacte data want ik heb ze alle zelf nieuw gekocht.groet Marco

1 like