Citizen Duikers! Wie verzamelt ze? Toon ze hier

Heb er maar ééntje,
althans van Citizen.
Maar ben er heel blij mee.

14 likes

Klopt het wat ik zei? Of praat ik onzin? :grin:

En ik maar denken van wel. Gelukkig goed gekomen dus :sunglasses::sunglasses: THANKS

2 likes

Ook hier kan ik wat meepraten, heb ik verteld dat ik een lume fanboy ben, of was dat al duidelijk :smirk:

16 likes

Ik hou er ook zeker van :blush: …en dan speciaal het blauwe van Citizen :hugs: …Maar heb je ooit weleens de Excalibur gehad?


Ik zie dat je de Orca en de NY040 full lume dial hebt, die heb ik ook gehad maar die kunnen i.i.g niet winnen van de Excalibur als het op afleesbaarheid op de lange termijn gaat…En ik ben net een nacht :owl:…heb ze uitvoerig getest :grin:

Ze zijn allebei zeker te weten hele brute lumemonsters, zeker de Orca is heel dik belegd met lume :blush:

7 likes

4 likes

Nee hoor Abel klopt als een bus

1 like

En een NA

7 likes

Je batterijtje is gewoon wat leger, duh. :yum:

3 likes

Hallo Abel, die NA van de laatste foto is wel heel erg mooi.

Hoi Marco,

Na, is een beetje een HF term New Arival. I heb dit horloge afgelopen week op eBay gekocht. Duitsland, en vandaag aangekomen.

Ik weet niet of je het model kent, maar dit is de NY2300, met een Pepsi bezel. Model voor de NY0040 aan.

Ik heb dus een hoop NY0040 en nu sinds 2 week ofzo nu 2x een NY2300 Pepsi.

5 likes

Prachtig, ik had het type reeds gevonden. Ik wil het ik wil het.

1 like

Veel internetten, en oppassen dat je geen gepimpte oude uit de Filipijnen koopt daar stoppen ze er van alles in, zelfs neppe uurwerken en aftermarket spul om hem weer toonbaar te maken…

De uitvoering met donkere wijzerplaat vind ik prachtig wat heb je daar voor bandje aanzitten? Groet Marco

Het bandje, tja kan een oude originele zijn of een hele goede aftermarket.

Het N teken mist onder aan de lip. Maar het toeval wil dat ik minstens 3 citizen horloges heb met dit bandje en allemaal jaren 90

1 like

Het leek op de foto boven een egaal bandje zonder de ribbels maar evengoed mooi

Mooi vintage model, nette prijs.

BFK strap op de NY0040 gemonteerd, net iets comfortabeler dan origineel.

8 likes

Hierbij de blauwe NY0040 welke net binnengekomen is.


16 likes

@sq100

deze beauty is van jou!

Dit mijn binnenkomende nieuwe beauty :slight_smile:

geen Titanium, wel stukken beter als dat zwarte misbaksel dat ik al had…

7 likes