Citizen Duikers! Wie verzamelt ze? Toon ze hier

image

Nieuwe aanwinst.
2x eerder gehad; kan kennelijk niet zonder
:slight_smile:

17 likes

Damn… nieuw…

Buyee?

Deze heb ik van een Zweed gekocht

Blijft een geweldenaar :+1:

3 likes

Weet je het typenummer van die linker stalen band? Alvast dank voor de moeite!

deze maar eens:

11 likes


Sorry @Selie ik weet niet wie de fabrikant is. Staat niets op. Wel hele mooie zware uitvoering. Helemaal massief.

6 likes

Die wil ik erg graag. Je verkoopt hem zeker niet? :laughing:

1 like

Erg gaaf, wat is de diameter?

1 like

Prachting ding! Probeer ‘m eens op een blauwe nato; het veranderd de look helemaal; zie hier de mijne. :grin:

5 likes

Zijn er hier toevallig ook mensen die echt met hun citizen duiker met dieptemeter duiken?

Ik vind persoonlijk namelijk de dieptemeter afbreuk doen aan de ‘symmetrie’ ofzo van een horloge, daardoor vind ik de citizen duikers met dieptemeters ook ietswat minder mooi. :sweat_smile:

Dus als het duiker zou zijn welke ik voor de ‘sier’ zou dragen, prefereer ik een duiker zonder dieptemeter.

Maar een dieptemeter is zeer praktisch tijdens een ekte duik! (Kan het beamen.)

1 like

Ik heb er al 1. Wel meerdere Citizens, ook meerdere duikers, maar 1 Citizen duiker…

8 likes

Ja, dat is zo die asymmetrie, maar dat vind ik juist net zo mooi…

Groninger he, Scheif stoat leif :slight_smile:

3 likes

Hoi @peterpan,

kleine update. ik heb er afgelopen 2 week 2 bij. een Blauw met goud accent en een Zwarte promaster uitvoering.
Ik heb in dit model nu 3 type uurwerken al gezien dus, het is niet ff een kort lopende serie geweest zo te denken

de maat is bescheiden 38mm van 9 naar 3 gemeten…


Ze zouden hier en daar wel wat liefde kunnen gebruiken.:wink:

4 likes

Hey ernst wil je deze in het citizen duiker topic willen showen ??? Ook als je hebt met helm, en foto achterkant :pray::pray::pray::pray:

Dat is heel cool, geen invoer :grin:

Ik kan die creme/witte versie wel liefde geven :wink:

Haha ja snap ik. Er staat 1 te koop op buyee…

Mijn Citizen (duiker) familie :wink:

8 likes

De meest linker is toch een pilotenhorloge geinspireerd door de Breitling Navitimer? :nerd_face:

Zie hieronder de mijne.

3 likes