Citizen Exceed

Te koop

Merk en model: Citizen Exceed
Diameter: 33,5mm
Leeftijd: geen idee :man_shrugging:
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): dit voorjaar
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): uitstekend, wat krasjes op de band en lichte krasjes op de bezel, niks spannends, zie de foto’s
Soort uurwerk en kaliber: Citizen 0310G
Vraagprijs: €200
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Leuke high end Citizen met prima Quartz uurwerk dat als het goed is ook temperatuur gecompenseerd is. Kan de exacte data hierover niet meer terug vinden. Mooi exemplaar wat je niet veel tegenkomt en loopt heel strak. Past ruim om een 19cm pols.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

4 likes

Strak horloge voor een nmm strakke prijs :thinking:

Exceeeeed :arrow_upper_right:

Exceedingly low interest? :thinking:
Up dan maar…

Upperen

ww., in de bouw het werk doen van de opperman, het aandragen van materiaal voor met name de metselaar.

Niet relevant, maar het het horloge omhoog wel :smile:

Exceeding expections

Samenvatting

Not

Up dan maar

1 like

Wie o wie, voor het geld hoef je het niet te laten. Mooie kwaliteit :ok_hand:

€180? Iemand?

€150 dan maar :sunglasses:

Omhoog met de Exceed en…
Daarbij: zolang de puzzels nog niet zijn uitverkocht krijg je van mij een puzzel kado

Daarbij: zolang de puzzels nog niet zijn uitverkocht krijg je van mij een puzzel kado

1 like

Niemand :disappointed_relieved:

Waar zijn de puzzelaars gebleven?

1 like

Dit is echt wel een Citizen hè. Degelijk uurwerk, kwaliteit kast en…
Een echte Ravensjurk erbij :sunglasses:

1 like

Is het de prijs? :thinking: Tientje eraf: €140

Puzzel optie vervalt, prijs naar €120

1 like

Aandacht!

Wie oh wie

1 like