CITIZEN Hi BEAT CosmoTron 7804 electro mechanisch horloge

In plaats van een veer wordt de onrust aangedreven door een electro magneet die gevoed wordt uit een batterij. Omdat er een constante kracht wordt uitgeoefend op de balans lopen deze horloge nauwkeurig.

Gebruiksaanwijzing op YouTube

De opbrengst gaat naar een goed doel: Stichting Animal Sanctuary. Die vangt zwerfdieren op en verzorgt ze tot hun natuurlijke dood. Deze stichting heeft een ANBI status dus mag je bedrag aftrekken bij je belastingaangifte. De verzendkosten neem ik voor mijn rekening. Je hoeft geen twijfel te hebben of het geld wel echt bij het goede doel aankomt, je maakt het bedrag direct over naar de stichting.

Vertrouwen is goed, controle is beter
Ik heb voorheen altijd de horloges opgestuurd en erop vertrouwd dat het geld ook daadwerkelijk wordt overgemaakt. Nou blijkt dat er hier op het HorlogeForum toch minstens twee boefjes te zitten die niet betalen. Dus helaas moet ik de methode nu aanpassen. Je koopt, je stuurt mij de betaal bevestiging (screenshot oid) en ik stuur het naar je op.

Het verplichte (!) rijtje:

Te koop
Merk en model: CITIZEN Cosmotron 7804
Diameter: 38 mm
Dikte kast: 11 mm
Wijzerplaat: groen degrade
Strap: staal
Waterproof: niet meer
Leeftijd: > 30 jaar

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: augustus 2021
Factuur en/of certificaat: NEE
Originele doos en/of eventuele accessoires: NEE
Verzendkosten of afgehaald: Kan beide, kosten verzenden 0.00

Conditie (krassen, werking etc): Gebruikssporen op kast, glas is onlangs vervangen en vrijwel gaaf
Soort uurwerk en kaliber: Electro Mech 7804

Vraagprijs:

• 20 juni t/m 26 juni: € 195,-
  • 27 juni t/m 3 juli: € 150,-
  • 4 juli t/m 10 juli: € 100,-
  • 11 juli t/m 17 juli: € 75,-
  • 18 juli t/m 24 juli: € 50,-
  • 25 juli t/m 31 juli: € 0,00
  • Vanaf 1 augustus: te vinden in de kliko bij mij

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

15 likes