Zet in de topictitel het merk en het type.
Verwijzingen naar merken of types waar het horloge op lijkt, zijn niet toegestaan en worden verwijderd.
Citizen NY0160-66E Limited Edition
Plaatje voor de sfeer.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop, geen ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Merk en model: Citizen NY0160-66E Limited Edition
Diameter: 42mm
Leeftijd: November 2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): vorige week, eerste eigenaar.
Factuur en/of certificaat: Online aankoopbon beschikbaar. Garantiecertificaat zit er bij.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set. Ingevulde garantiekaart. Extra ingedragen rubber strap. Originele, ongedragen stalen band zit nog in de folie.
Verzendkosten of afgehaald: PostNL (verzekerd) en alleen naar afhaallocaties (geen afhaalautomaten). Kosten voor mij. Je krijgt foto’s en ik houd je op de hoogte van de stappen. ‘Risico koper’, want verzekerd.
Conditie (krassen, werking etc): Beide banden zijn ongedragen. Horloge is als nieuw, twee a drie keer op mijn eigen strap omgehad thuis als proef.
Soort uurwerk en kaliber: Citizen 8204 Automaat
Vraagprijs: €275, inclusief verzekerde verzending. Retail €359
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Aantoonbaar d.m.v. rekeningen.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag). ![]()
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd. ![]()
– Extra –
Deze Limited Edition Citizen is eigenlijk een pracht van een horloge. Maar ik voel nu al dat met al het geweld in de collectie ik hem toch steeds ‘net’ niet ga pakken. En dat is zonde. Het horloge is twee a drie keer thuis gedragen op een andere band. De stalen band zit nog in de folie/stickers en de rubberen band is heerlijk plat. Deze lijkt een stuk zachter dan andere Citizen banden trouwens.
De Citizen komt straks ook voor een paar tientjes meer op een andere site te koop.
**Ik zal de reacties afwerken op volgorde van binnenkomst. First come, first serve. Kan vandaag al op de post. **
Het horloge zit in de doos en zal niet meer gedragen worden. Extra foto’s zijn natuurlijk mogelijk.
Link naar mijn reviews.
https://www.horlogeforum.nl/t/time/508007