Citizen Promaster Aqualand BN2021-03E

Te koop:

Merk en model: Citizen Aqualand BN2021-03E
Diameter: +|- 47
Leeftijd: 7-2016
Papieren, doos en eventuele accessoires: Full set
Verzendkosten of afgehaald: Voorkeur voor afhaling België (Gent) of inclusief verzending aan 420 euro vaste prijs.
Conditie (krassen, werking etc): 100 % nieuw , eens omgedaan voor een show foto en dan wederom als collectie stuk in de verzameling verbleven = zonde voor mij.
Soort uurwerk en kaliber: Eco-Drive , Diver computer .
Vraagprijs: 420 vaste prijs inclusief verzending.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

7 likes

Promaster Aqualand Topduiker :ocean: in 100 % nieuwstaat :star:️:star:️:star:️:star:️:star:️

Vaste weloverwogen no nonsens prijszetting. Welke liefhebber laat ik hiermee de CONVID crisis vergeten :slight_smile:️?

Ik overweeg alles uit de verkoop te halen door de gekende miserie. Indien er interesse blijkt hoor ik het graag . Anders hoeft dit niet meer voor me

1 like

Deze nieuwe Aqualand wil ik nog eens updaten tot verkoop. Prachtig horloge met de gerenommeerde duikkwaliteiten van Citizen Promaster lijn.

Ik doe meteen ook een prijs update : 350 euro voor deze klepper :ocean::ocean::sweat_drops:!

1 like

Gereserveerd …

1 like

Verkocht !