Citizen Promaster Super Skyhawk Titanium

Te koop, geen ruil.

Merk en model: Citizen JY008-62E
Diameter: +/- 45 mm
Leeftijd: 7-1-2016
Papieren, doos en eventuele accessoires: Citizen manual , Nederlandstalige handleiding , juweliersboekje , de extra schakeltjes.
Verzendkosten : Binnen België 7 euro , naar Nederland 16,40 euro ofwel in stevig bubbelenveloppe aan 7,5 euro.
Conditie (krassen, werking etc): Perfecte staat, héél weinig draagtijd , zo goed als nieuw met een héél vaag veegje op de sluiting ter info.
Soort uurwerk en kaliber: Eco Drive uurwerk
Vraagprijs: 385 euro

Deze Titanium Promaster is door mij nieuw aangekocht en steeds met fluwelen hand behandeld in men horloge collectie.

De Promaster reeks is de kwalitatieve alleskunner van Citizen. De Super Skymaster bezit talloze functies :

*radiocontrolled = elke dag de meest correcte tijd

• saffierglas
  • Calculator ring om vluchtgegevens te verwerken
  • Titanium band en kast van de hoogste kwaliteit
  • Wereldtijd van 42 steden
  • Eeuwig durende kalender
  • chronograaf
  • WR 20 Bar
  • Dag , Datum aanduiding

7 likes

:flight_departure:

3 likes

Ik deel meteen de bodemprijs mee inclusief verzending ! voor deze Titanium hoogvlieger :+1:

370 euro

Upje

Ik doe nog een leuke up aangezien ikzelf iets anders lekkers heb gezien …

En ja nog een prijs aanpassing … wordt nu wel héél betaalbaar deze top Promaster Skyhawk titanium!

350 euro inclusief verzending!

2 likes

:thinking: k’heb zo eens op chrono24 gekeken en men prijszetting is echt mooi , vooral gezien de nieuwstaat van men exemplaar :star_struck:. Waarschijnlijk zijn het men belabberde foto’s (oude smartphone) maar lieve mensen dit is een cool apparaat. De kenners zullen het wel weten :wink:.
Mooie dag vandaag , doe een leuk voorstel en ms is het een akkoord :+1:

2 likes

Gereserveerd

Verkocht :+1: