Citizenhorlogeshop.nl

Ik wilde graag even mijn ervaring delen met iedereen op het forum, en vooral de Citizen liefhebbers onder ons!

Ik heb een prachtig horloge gekocht bij deze shop, zo’n titanium pilot horloge van Citizen AS4050-51E, werkt op zonlicht, chronograaf, radio controlled! Echt helemaal geweldig.

De aankoop ging zeer correct. Ik had eerst contact per mail, en kreeg telkens dezelfde dag antwoord. Toen hebben we telefonisch contact gehad om de koop te sluiten. Ik heb het geld overgemaakt (vooruitbetaling wat altijd even spannend is!) en de volgende dag werd het horloge al bij mij thuis bezorgd!

Een dikke Prima voor deze shop. Aan iedereen aan te bevelen. Ook zeer scherpe prijzen.

groeten,
Yuri van der Ham

Speciaal ingeschreven als forumlid om dit te melden, Yuri?

Sorry ik volg je niet helemaal vreugd2. Waarom schrijven mensen zich in? Ik neem aan om deel te nemen aan discussies aangaande iets wat ze interesseerd. in dit geval horloges. Als ze dan lid zijn, en ze maken een eerste post dan krijgen ze meteen zo’n rare vraag?? Vind je dat normaal? Ik niet. Welkom nieuw lid oid zou beter klinken vreugd2…

Hallo Yuri,

Je hebt enigszins gelijk. Dus: Welkom bij dit forum van de horlogeliefhebbers.

Echter, als je even rond op het forum hebt gekeken, kon je waarschijnlijk zien dat het een beetje ongeschreven regel is dat je in eerste instantie je even voorstelt. Hoeft niet uitgebreid, alleen: dat ben ik en ik hou van (of haat, dat is namelijk ook een uitgesproken mening over dit onderwerp) horloges.

Ik ben zelf niet zo lang lid van het forum maar kon wel zien dat je eerste optreden met enthousiaste aanprijzing van een verkoper … hoe moet ik dat zeggen… een beetje ongewoon lijkt, alsof het een reclameuiting is. Ik vertrouw erop dat het, alsook een oude forumlid, zoals vreugd2, een lesje in het etiquette leren, niet jouw bedoeling was.

Maar goed, nogmaals welkom bij het forum en veel plesier hier met (toch hopelijk) liefde voor de wereld van de fijne mechaniek.

Groet,

Alex

Alex, by deze.

Beste mensen, Ik ben een newbee op dit forum. Yuri, leeftijd is te raden;) Ik ben een enorme fan van Citizen horloges en Omega en Breitling vind ik ook wel tof, maar erg prijzig…

gegroet
yuri

Welkom Yuri en veel plezier op het forum. Wat heb je, naast Citizen, nog meer in de collectie? Gr. Jw

Wat wat vreemd overkomt Yuri, is dat deze domeinnaam op 28 januari 2008 geregistreerd is, vervolgens is er een pagina op gezet zonder adresgegevens, alleen een 06 en emailadres… En dat je dan deze website weet te vinden, het vertrouwen hebt wat te kopen met zo weinig gegevens, de koop sluit en 'm al thuis hebt… Het klinkt zo onwaarschijnlijk…

Maar welkom op het forum! Ik ben benieuwd naar je collectie!

Ik ben ze op het spoor gekomen via marktplaats, daar bieden ze al geruime tijd modellen aan. De site is inderdaad redelijk nieuw volgens mij.

:slight_smile: Ik heb ook een hele mooie Citizen Attesa link: http://123.194.33.113/5.jpg met DLC coating. Veder heb ik nog geen bijzondere modellen in m’n collectie… wel in gedachten:P

Excuus, Yuri. En welkom. Ik hoop veel leuke en interessante posts van je tegemoet te mogen zien.

Adriaan

Mijn beste,

Wees welkom.
Hierbij wens ik je een aangenaam verblijf binnen de gelederen van dit robuuste forum.:wink:

Orologio Signaturis Temporis