Cobretti

Horloge gekocht van Cobretti:
Goed verpakt;
Super (snelle en goede) communicatie;
Snel verzonden.

Kortom, heel tevreden over de gang van zaken!

Zou zo weer wat van Bart overnemen!

.

1 like

Vandaag heb ik de Speedmaster van Cobretti overgenomen.

Soepele communicatie en een vlotte overdracht.

Kortom. een prima kerel waar je goed zaken mee kunt doen.

1 like

Heb recentelijk een Omega SMP overgenomen van Corbetti. Ben erg goed geholpen, thuis ontvangen, goed horloge voor mooie prijs en lekkere koffie. Aanrader!

1 like

Een Tudor BB band verkocht aan Bart. Prettig contact en vlotte betaling. Super!

1 like

Twee horloges overgenomen van @Cobretti en zeer tevreden over de afhandeling. Exact zoals omschreven. Aanrader!

2 likes

Klokje verkocht aan Bart. Ik moet zeggen een geduldige kerel, het pakje liet nogal op zich wachten, ivm de feestdagen (kerst), tot ons beiden opluchting goed aangekomen. Prima communicatie, prettig contact…
tot een volgende keer?

Gr ronald

1 like

Mooi Stuckx the Rock van Bart gekocht. Snelle en vlotte communicatie en verzending. Zeer nette en correcte persoon. Prettige persoon.

1 like

Prachtige Tudor van Bart overgenomen, ritje naar het zuiden was het meer dan waard. Eindelijk eens een keer real life bijgekletst en tevreden weer naar huis. @Cobretti is zeker een aanrader :love_you_gesture:

1 like

Zeer strakke Breitling 0816 van Bart overgenomen @Cobretti. Snelle en duidelijke communicatie en het horloge perfect verpakt ontvangen echt een aanrader!

1 like

Wederom een leuke deal gedaan met @Cobretti. Het horloge was helemaal zoals omschreven en de hele transactie is perfect verlopen. Zeker een aanrader!

1 like

Vanavond een bijzonder aangename ruildeal gedaan met @Cobretti. Ik ben zeer blij met de nieuwe aanwinst.
Jammer dat ik niet meer tijd had, we hadden nog lang kunnen praten over de hobby. Een volgende keer wellicht. :wink:

Dikke aanrader!

1 like

Lekker vlot een mooie Sinn aan @Cobretti verkocht. Veel plezier ermee Bart!

1 like

Ik heb een gave Squale gekocht van @Cobretti

Horloge kwam bomb-proof verpakt aan en de staat was zeer netjes zoals ook in de advertentie stond.

Kortom, Bart aka @Cobretti is een aanrader :+1:t2:

1 like

Vlotte deal gedaan met @Cobretti
Vlotte communicatie en betaling.
Veel plezier met de marathon Bart.

1 like

Vandaag een snelle, leuke en aangename ruildeal gedaan met @Cobretti alias Bart….

Al eens eerder een deal gedaan en deze was zeker ook weer de moeite waard, gebabbeld over de hobby (leuke verhalen van Bart) en de deal beklonken.

Aanrader dus :star: :star: :star: :star: :star:

1 like

Omega Speedmaster 4.5 gekocht van @Cobretti.

Correcte, geduldige en vriendelijke communicatie. Snelle afhandeling, verzending en goede verpakking.

Zou zeker weer zaken doen! Dank

1 like

Onlangs een prachtige Grand Seiko verkocht aan Bart a.k.a. @Cobretti.
Zeer plezierige communicatie en snelle betaling.
Helaas liet PostNL ons enige dagen in de steek maar Bart was zeer geduldig, de goed verzekerde GS werd vandaag tĂłch, alsnog bezorgd :slight_smile:

Absoluut voor herhaling vatbaar!

1 like

Prima overeenkomst gesloten met @Cobretti. Dank je voor het fijne contact Bart. De bank had er niet veel zin in maar dat is uiteindelijk goed gekomen :rofl:
Aanrader :+1:

1 like