daffie

Prima deal gemaakt met @daffie .
Prachtige box overgenomen; precies als omschreven en netjes verpakt!

Aanrader!

2 likes

Mooie & aangename ruildeal met David (@daffie) gemaakt en nu de trotse bezitter van een (uiterlijk nagelnieuwe) Damasko DA47 :thumbsup:

Aanrader & voor herhaling vatbaar !!!

1 like

De Sinn 104 St Sa van @daffie overgenomen. Zeer snelle deal, hij had hem al op de post gedaan voordat ik het geld had overgemaakt.

Mijn broer @Motormuis heeft hem in ontvangst genomen omdat ik een weekje weg ben dus ik kan pas maandag over een week met zekerheid zeggen of ik hem ook mooi vind. Maar een aanrader, zeer fijne vent en alles is precies zoals omschreven.

Chapeau :+1:t2::+1:t2:

3 likes

David heeft mijn Sinn overgenomen. Dus hierbij “ de return” voor @daffie; bijzonder prettige en vlotte transactie. Thanks👍

1 like

Bandje overgenomen van @daffie. Lekker vlotte communicatie en verzending. En als klap op de vuurpijl kreeg ik er ook nog een gratis abonnement op de Playboy bij. Thanx David! Aanrader dus👍

2 likes

:joy::joy::joy: Glad I could be of service :sunglasses:

2 likes

David heeft geheel belangeloos een bandje naar me toegezonden. Deze man verdient een forumspirit achievement, en bijbehorende eervolle vermelding. Bedankt!

3 likes

Ik kan al het goede dat hier over @daffie geschreven wordt enkel maar bevestigen. De Hamilton die hij verkocht is in de perfecte staat zoals beschreven, ik kreeg een héél scherpe prijs, en de verzending was snel en veilig. Ook steeds snelle, aangename antwoorden op mijn vragen trouwens! Bedankt, David!

2 likes

Het is erg fijn zakendoen met David. Perfect de boel kunnen overleggen! Tot over een tijdje :wink:

Gr. Hans

1 like

Op een prettige manier een horloge van @daffie gekocht. Snelle communicatie, vlot verzonden al met al een aanrader dit forumlid.

4 likes

David kocht een mooie nieuwe Seiko van mij. Hij is inmiddels vaste klant :smile: Zelden zo’n snelle betaler en genieter meegemaakt! Geniet van je limited Seiko.
Gr. Hans

3 likes

Seiko gekocht van@daffie
Prettige communicatie, snel en duidelijk.
Zou het zo weer doen; absolute aanrader.

3 likes

Ik greep net naast een leuk Hirsch George Performance bandje, maar Daffie streek over zijn hart en wilde het wel aan me doorverkopen haha :wink:

Snelle communicatie en verzending. Netjes verpakt. Nogmaals dank!!!

2 likes

Vintage Omega verkocht aan @daffie. Soepele communicatie, snelle betaling, helemaal top! aanrader! :+1:

2 likes

Maar weer eens een horloge van @daffie David overgenomen en dat ging weer ontzettend soepeltjes. Hij was al op de bus voordat ik het kon overmaken :wink: Tot de volgende keer David!

1 like

Een hele prettige deal gemaakt met David (@daffie). Prettige en gezellige communicatie. Alles in een vloek en een zucht geregeld, bomproof verpakt verzonden. Kon niet beter!

Top HF-lid!

Dank David, zeker voor herhaling vatbaar!

3 likes

Horloge verkocht aan @daffie, verliep vlekkeloos. Direct geld overgemaakt en snelle communicatie.

1 like

Horloge gekocht van David, super snelle prettige deal! Gisteren gekocht en vandaag in ontvangst genomen :slight_smile:

1 like

Bandje verkocht aan David: goeie communicatie en heel snelle betaling, top! :ok_hand:

2 likes

Vriendelijke vent, vlotte communicatie en dito betaling! Naast een gewaardeerd lid ook een gewaardeerd (ver)koper. Anytime again @daffie !

2 likes