Dagaz NH35 mod

Misschien een beetje uniek, dit is een ‘Seiko’ mod die ik begin 2019 van allemaal losse onderdelen zelf in elkaar had gezet. Het was een leuk projectje, maar ik draag dit horloge eigenlijk nooit meer en het is zonde om het in de kast te laten liggen. Bijna alle onderdelen zijn van Dagaz afkomstig, behalve de case en de NH35 movement die ik allebei bij iemand op ebay had besteld. Horloge is inclusief een mooi Hirsch George bandje wat opzichzelf al een groot deel van de vraagprijs is.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Dagaz/ custom mod
Diameter: 37mm
Leeftijd: 2019
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2019
Factuur en/of certificaat: Nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: Zelf gemaakt
Verzendkosten of afgehaald: Kan allebei, prijs is excl. verzendkosten
Conditie (krassen, werking etc): Werkt nog prima, wel kleine krasjes op de case
Soort uurwerk en kaliber: NH35
Vraagprijs: 120,- excl evt. verzendkosten.
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

8 likes