Diederik

Perfecte wisseling van valuta tegen goederen gehad met Diederik.
Keurig verpakt, prettig in de communicatie, alles snel geregeld, prijs/kwaliteit beter dan verwacht.

:+1:

Groet,
Jack

1 like

Prettig zaken gedaan met @Diederik. Een forumlid in persoon ontmoeten is altijd tof. Even gepraat over horloges en meteen het bandje op maat gemaakt voor hem. Hij reageert snel op berichten en komt zijn afspraken na. Zeker een aanrader!

1 like

Bandje verkocht aan daiderik. Prima afhandeling. Aanrader.

1 like

Diederik heeft een horloge van mij overgenomen. Deal verliep spoedig en soepel. Prettige communicatie, zou zo weer van/ hem (ver)kopen.

+1

1 like

@Diederik.
Vandaag een horloge gekocht van Diederik. Zeer prettig contact gehad via het forum en WhatsApp. Levering was ook klasse. Snelle levering, keurig verpakt en het horloge exact zoals beschreven. Ik kan iedereen aanraden om een transactie met Diederik te doen.

1 like

prima deal met @Diederik, snelle communicatie en dito betaling!

1 like

Horloge verkocht aan @Diederik , vlotte communicatie en lekker snel geregeld allemaal!

1 like

Bandje verkocht aan @Diederik
Fijne communicatie en vlotte betaling.
Betrouwbare koper en voor herhaling vatbaar :+1:t3:

1 like

Horloge verkocht aan @Diederik …snel betaald en leuke communicatie.

Aanrader om zaken mee te doen :+1::grinning:

1 like

Horloge gekocht van @Diederik ,snelle en leuke communicatie per pb ,perfect verpakt en snel verzonden .
berouwbare verkoper :grinning:

1 like

Seiko Flightmaster verkocht aan @Diederik.

Betrouwbare koper, komt afspraken na en woont óók nog eens om de hoek! Erg handig! :smiley:

Hij heeft het horloge bij mij thuis opgehaald ; gezellige liefhebber die intussen prima weet hoe je het woord “flipperen” spelt! :sunglasses:

1 like

Vostok overgenomen van @Diederik.
Verzending was een dag vertraagd maar daar kon hijzelf niets aan doen.
Netjes verpakt en lekker snel verzonden.
Top.

1 like

Leuke Luch Einzeiger van Diederik @Diederik overgenomen. Keurig verpakt, precies conform beschrijving en verwachting. Tot de volgende keer :+1:

1 like

Heb mijn Seiko Mini Turtle aan Diederik verkocht.

Na eerst contact te hebben gehad over mijn Hamilton Khaki Field Mechanical heeft hij toch de keuze gemaakt om mijn Seiko over te nemen.

Zeer snelle communicatie en slagvaardig waarna gelijk afgesproken en onder het genot van een koffie de deal beklonken, een zeer prettige ervaring met dit forumlid.

Wie weet tot de volgende deal, aanrader dus :+1:t2::ok_hand:t2:

2 likes

Een horloge overgenomen van Daiderik, duidelijke communicatie en snel door hem verzonden. Bedankt.

2 likes

Horloge overgenomen van @Diederik, goede deal kunnen maken. Goed verpakt, snel verzonden en in huis. Horloge in hele mooie staat, net zoals omschreven. Aanrader :+1:

1 like

Vlotte deal met @Diederik!
Aanrader!
Mocht de postbode nu ook nog wat vlotter worden…

1 like

Ik zag dat @Diederik een bepaald horloge zocht en bood het aan. Al gauw wilde hij het horloge komen bekijken en eenmaal bij mij aangekomen een goed gesprek gevoerd over horloges en daarna was de koop en tijd al snel voorbij :+1:

Veel plezier ermee!

1 like

Diederik heeft een bandje van mij overgenomen. Fijne kerel om zaken mee te doen. Vlotte betaling ook. Perfect! Veel plezier met de nieuwe band Diederik. :+1:

1 like

Bandje verkocht aan @Diederik.
Aangename en gezellige communicatie en uiterst vlotte betaling, ondanks dat ie op vakantie was naar een ver buitenland. :sunglasses::+1:

1 like