Daily voor onder de 600 euro

Er wordt steeds meer uitgeplukt door de douane. Of je ff de aankoopbon wilt mailen hadden wij onlangs. Dan kom je niet weg met die $100,- op het pakketje.

3 likes

Ok, die is nieuw voor mij.
Ik ga sowieso altijd uit van ~30% bovenop het aankoopbedrag dus alles eronder is dan mooi meegenomen.

2 likes

ik zou dan eigenlijk altijd voor een Seiko gaan. Maar dat is 100% persoonlijk natuurlijk.

2 likes

Kijk eens aan. Kijk zelf wel eens naar de 1521 en daar tik je $829 voor neer. Wist niet dat er goedkopere varianten waren. Leuk ding.

3 likes

Zeker. Is m’n favoriete daily. Lijkt natuurlijk op een Sub maar van deze kan ik het hebben. Scoort bij mij heel erg hoog op de prijs/kwaliteit ladder en die sunburst is echt fantastisch :sunglasses::sun_with_face:

Omdat het niet meer mag bedoel je.

Is dat zo? Dan delete ik m👍

1 like

Mijn zegen heb je maar ik dacht dat Jur er laatst iets over had gezegd ergens. Better safe than sorry.
Jij hebt trouwens nog een mooie Halios te koop toch? :wink:

1 like

Draag zelf een andere "sub":wink: Erg content mee.

4 likes

Zeker, ik heb de blauwe gehad.

4 likes

Yes, die oranje seaforth

2 likes

Ik zou naar een juwelier gaan die veel opties heeft in het segment: Gerespecteerde horlogemerken onder 1000 euro. Ik zou dan met hem kijken naar opties van merken als Hamilton, Tissot, Seiko en dergelijke.

Als het een vriend is die juist om jouw advies vroeg, dan zal ik hem niet adviseren om een besluit te nemen op basis van een plaatje. Want hij weet het juist niet precies. Ik zou juist samen iets gaan uitzoeken. Is gelijk een leuke ervaring. Achteraf wat eten. En niet aan je partner vertellen wat voor leuke dag je hebt gehad natuurlijk. Voor je het weet sta je ook met hen bij de juwelier.

2 likes

Hier ben ik benieuwd naar. Boey?

1 like

Excuus:

https://www.chrono24.nl/dealer/boexclusivewatches/index.htm

2 likes

Geen reclame maar bij ten2two staan een paar leuke klokjes

Seiko Sumo
Certina DS
Swuale 1521

1 like

Via Jomashop in de US een sportieve Tissot met automatisch uurwerk met 80 uur gangreserve voor € 380 incl invoer en kosten!

2 likes

Een hamilton Khaki Field Auto? :sunglasses:

6 likes

Even OT: Doen ze dat standaard? Ik overweeg nl. een aankoop van rond de $700 (kleine 600 euro), wil even rekenen aan importheffingen etc. Zou normaal neerkomen op rond de 750 euro (plm. 25% BTW/Kosten). Op zich prima, maar lager mag ook. :wink:

Ik ken Gnomon zelf niet, lees er wel goede berichten over!

1 like

Laat hem een weekje door sparen en haal een Longines Hydroconquest (quartz) of laat hem drie weken door sparen en dan kan die de automatische variant kiezen.

Hij zal er heel lang plezier van hebben!

1 like

7 likes