Damasko only (Deel 1)

Eens!

Oh wacht… :wink:

De(ze) leren staat ‘m prima hoor alleen had ik de stalen band nog niet meteen doorgeflipperd met de zomer in aankomst.

Hoewel? De kans dat je deze Damasko nog hebt als de zomer begint, … :sunglasses:

1 like

Thx en nee…dan kan ik meteen op zoek naar een vervangende linkerhand :wink: Ps wat het zomerweer betreft klopt idd wel.

Thx en :sunglasses: De kans is aanwezig…al heb ik het gevoel dat dit wel eens een blijvertje zou kunnen zijn…

1 like

BTW kan het zijn dat dit mijn oude DC58 is waar de nieuwe eigenaar toen een gele wijzer in heeft laten zetten?

1 like

Issum :+1: Tom (honey badger) heeft de blauwe wijzer laten vervangen door een gele.

1 like

:smiley: Grappig hoe horloges hier de ronde doen. Ik had 'm toen bij @SuperC vandaan :+1:

Moet wel zeggen dat ik 'm als beater wel mis. Duits stukje degelijkheid :fist:

2 likes

:laughing: zeker grappig om de flow te zien. Chris (Thapapper) heeft er de stalen band bij gekocht, daarna door naar SuperC en uiteindelijk uitgekomen bij Walter (Drebin). Zoiets was het…

Maar nu is ze Home…where she belongs. :sunglasses:

2 likes

Wat een polssletje zeg.:kissing_closed_eyes:

1 like

:grin: :grin:

3 likes

Haha :+1:

Hi,

Omdat ik blij ben met m’n nieuwe aanschaf maar te weinig inspiratie (of te lui) ben voor een NA topic. Gelijk de originele lederen band vervangen door een nieuwe Ko die ik nog had liggen. Vanaf nu onbeperkt met mijn linkerpols langs muren schuren, tegen metalen deurposten aanlopen of zelfs iets te hard de Bremont van een collega aantikken om die een ‘kusje’ te geven, en dat allemaal zonder angst voor krasjes :blush:

Groet, Vincent

14 likes

Lekker man…van harte! :ok_hand:

1 like


63% stemmen voor de DS30 Ocean, had ik niet verwacht eigenlijk :slight_smile:

Alleen het blauw in de band vind ik iets té.
Wat zou mooi bij de blauwe wijzerplaat passen? (Behalve zwart)

1 like

Bruin zou moeten kunnen imo. Ps ik ook op de DS gestemd…of course. :wink:

1 like

Dit draadje heeft weer eens een klein zetje nodig…:sunglasses:

17 likes

Dat is je gelukt. Prachtig horloge!

1 like

Dankjewel! :+1:

Blijft toch wel 1 van mijn favorieten hoor :yum:

10 likes

Een Damasco is momenteel mijn holygrail. Prachtige horloges

1 like

:+1:

11 likes

Wat staat die stalen band hem toch goed he. :wink:

2 likes