Damasko only (Deel 1)

Wellicht een stomme vraag … maar wat is het verschil tussen de Damasko DC56 en DC58? Ik zie het niet!

1 like

Witte vs blauwe chrono secondewijzer.

:wink:

Echt? :smile: Ik dacht je sowieso elke kleur sec wijzer erin kon laten zetten als extra …

1 like

:laughing: haha…yep.

Een eigen kleur secondewijzer kost eur 150 extra…:see_no_evil:

1 like

Secondewijzers wel, chronowijzers niet.

@kiek Make me an offer i can’t refuse :smile: ik wil weer een DS30 :joy:

7 likes


Je bent nog wispelturiger dan een tienermeisje. :joy:

1 like

I know. :see_no_evil: Uhm…dit noem jij een tienermeisje??? :joy:

2 likes

Hahaha, ik dacht ik zal het gifje even aan jouw ehmmm… generatie aanpassen. Ik had er eerst eentje van Britney staan. Maar dat is van na jouw tijd. :upside_down_face:

1 like

Dat had gemogen hoor… :ok_hand::rofl:

1 like

Vooruit dan :beer::tumbler_glass::beers::clinking_glasses:

9 likes

:confounded::flushed:

1 like

Hallo, Vlug even een polsfoto van mijn paar dagen oude Damasko DA37, de lume-foto was al ergens hoger,
maar ik wilde een polsband die toch wat strakker zat dan de bijgeleverde Hirsch. Liet ik nou net geen passende pinnetjes vinden…moest wachten op dinsdag voor de juwelier. Vijf Euro per twee, maar nu zit het tenminste lekker.

11 likes

Mooi hoor zo’n witte! Sinds de close ups van @daffie ben ik die gaan waarderen :+1:

Vandaag weer de (daily) DS30 om:

5 likes

Gaaf die DS30. :ok_hand: Als ik mij goed herinner is dit model net iets platter dan de DA modellen. Merk je dat om de pols? (look&feel)

1 like

Ja absoluut. Wbt maat niet zo veel verschil, tikje platter.
Maar qua uitstraling heel anders. Het ice hardened steel (DA3x reeks) en ook titanium kan er vaak heel doods/kil uitzien m.i. Dit sub-steel heeft een mooie gloed over zich wat het geheel levendig maakt.
En geen gepolijste delen hé, kan ook mooi zijn hoor, maar niet op m’n ‘toolwatch’ :wink:

1 like

Ja…klink goed! Het staal zal vermoed ik wel een beetje de look&feel van bijvoorbeeld een Sinn 856 hebben?

Nee, zeker niet :wink:
Sinn heeft dat gebeadblast staal, en komt dicht in de buurt van het ice hardened Damasko staal.

1 like

Oh…haha. :smile: Sinn 556 dan vermoed ik…:sunglasses:

Nope :grin: dat is (standaard) gebrushed 316L staal .
Je moet het gewoon eens in handen hebben, dan begrijp je het wel haha :wink:

1 like

Haha…:rofl: Ps de kast van de 556 is wel satinized…maar dat zal dan meer gevoelsmatig zijn…soft touch oid.

Ja in de hand hebben zal wellicht wel eens gaan gebeuren mijzelf kennende…:wink:

1 like