Damasko only (Deel 1)

De Da34 is al jaren mijn favoriete Damasko. Gefeliciteerd met deze aanwinst!

1 like

Ja, mijn polsvriendje is weer terug van vakantie. Even naar de heimat geweest voor wat onderhoud, nieuw tandwieltje doet wonderen.
Tada:

Vanavond nog even de blauwe Miros canvas installeren. Te warm voor leer.

8 likes

Na bijna 8 weken wachten -er waren geen ice-hardened casebacks voorradig- net bericht van Sergui: volgende week donderdag is hij klaar. WOOT WOOT. Incoming: DC66.

Ik moet dit extreem harde ei -:wink:- even kwijt en dit is de enige plek waar ik de herkenning en beleving voel: :joy:

12 likes

Keigoed…knettergaaf!

:ok_hand:

2 likes

Inderdaad: dat gevoel: :smile:

1 like

:rofl: Ik ken dat gevoel…maar al te goed. :wink:

Mooi hoor eindelijk ook eens een DC66 op HF. :ok_hand: Benieuwd naar jouw foto’s binnenkort…

3 likes

Zijn er hier geen DC66 bezitters dan?! Volgende week pics!

2 likes

Bij mijn weten niet idd.

Daar snap ik nou niks van: de mooiste van het stel, ;-). non-owner bias, :wink:

1 like

:+1: DC56/58 wel, maar geen DC66/67. Heb er zelf vaak naar gekeken overigens.

1 like

Ik dacht niet dat ik een nato persoon was, maar het is een heerlijke combo met de DA36. Dit is nog steeds het fijnste horloge wat ik ooit gehad heb!
Op een Bark & Jack tubular nato:

7 likes

11 likes


See what i did there, @daffie

13 likes

Yup :kissing_heart:

2 likes

9 likes

Mooi hoor, zo’n Damasko in het zonnetje :sunglasses::sun_with_face:

15 likes

Mooi hoor, zo’n Damasko op een canvas bandje! :+1:

2 likes

Een Damasko DA3X staat al een tijdje op m’n wishlist, het liefst met een inhouse uurwerk. Dat laatste bestaat helaas nog niet. Ik probeer op WUS te peilen of er zoiets op de planning staat (stuffler,mike lijkt nauwe banden te hebben met Damasko), maar tot nog toe blijft het angstvallig stil.

Niet geschoten is altijd mis: heeft iemand hier al eens naar zoiets geïnformeerd?

Ik snap dat bevestiging zou betekenen dat ze tot het moment van introductie van het inhouse uurwerk mogelijk geen DA’s meer verkopen. Dus een totaal gebrek aan ontkenning zou waarschijnlijk de best mogelijke indicatie zijn. :innocent: :relaxed:

1 like

Nee geen info over gehad of gezien. Ik vermoed dat het prijstechnisch geen optie is. De DA3 en DA4 lijn ligt aan de onderkant vwb de verschillende modellen qua verkoopprijs, en een in-house uurwerk lijkt mij niet rendabel voor deze lijn. Dus zo’n beetje zoals je zelf ook al zegt eigenlijk. :wink:

3 likes

Heb ik dát gezegd? Volgens mij niet. :thinking:

Dat een inhouse uurwerk gepaard gaat met een behoorlijke prijsstijging (naar een vergelijkbaar niveau als de andere modellen met inhouse uurwerk) had ik ingecalculeerd. Dat zou ik er zelf graag voor over hebben. Of dat voor anderen ook zo is… Geen idee. :man_shrugging: Vandaar de vraag.