Damasko only (Deel 1)

19 likes

De service van mijn Da38 is goed verlopen. Rotor draaide mee tijdens het handmatig opwinden.

Voldoende communicatie, vlot antwoord op mijn vragen. Via DHL Express naar Barbing verzonden en, ik meen, 3 weken later was hij weer retour. Loopt weer als een zonnetje :sunglasses:
De vervangen onderdelen krijg je echter niet mee.
Wel een kleine coulance gehad aangezien de service net na de garantietermijn was.

4 likes

Kreeg mijn oude bezel wel terug. En twee potjes jam :joy::joy:

14 likes

jam jam :joy:

3 likes

Dat is de olie waar ze het uurwerk mee smeren.
Eet smakelijk😋

1 like

Echt lederen etui met “Damasko” tekst erop.

Enige wat ik nog heb van Damasko :worried:

(Interesse? P.B)

1 like

Heeft er iemand nog een Damasko doornsluiting over toevallig? Ik wil weer een tof bandje laten maken voor deze badboy…

6 likes

Bedoel je zoiets toevallig?

1 like

Ha Dennis…ik heb deze toffe Zulu canvas Ko nog liggen incl Damasko gesp…is dat iets voor je? :sunglasses:

2 likes

Ja precies! Dat bandje heb ik maar dat bandje is ruk. Ik heb de gesp in gebruik op deze:

Maar op een nieuwe band hoort een OEM gesp. Vind mijn autisme fijn.

@daffie to the rescue! Ehm…nee want die band is geschikt voor boomstammen…de gesp daarentegen :blush:

1 like

image

1 like

carte_postale_le_phoque_pleurant_meme_toussent_vos_poumons-r1deaaafb542b44818343f3b7dd378b2b_vgbaq_8byvr_307

1 like

Van boomstam tot madeliefje…ik knal de gesp wel jouw kant op. Pb mij nog even jouw adres…

3 likes

:heart_eyes:

PB sent…

Mijn “good luck” heeft onmiddellijk geholpen.
Graag gedaan.

1 like

Hoe moeilijk of makkelijk is het om banden te wisselen? De vorige versie had nog drilled lugholes en deze niet meer.

1 like

#pluggebips

Binnenkort te koop:

10 likes

Net als met andere horloges :wink:.

Ik heb hem besteld op leer en later de stalen band gekocht. Dat is ook gelijk de enige wissel die ik heb gedaan. In de stalen band zitten pushpins met een veer in het midden (geen stalen pennen). Die zijn dus flexibel. Dat ging prima.

Ik neem altijd even de tijd en plak mijn lugs af met een stukje plakband. Dan ‘kras’ je ook niks.

Drilled lugs zijn vast handiger…

Mijn mening: ik vind hem zonder ‘gaten’ wel veel mooier…

1 like

Morgen op vakantie. Zojuist mijn trouwe reisgenoot op tijd gezet. Wat blijft het toch een geweldig robuust horloge :sunglasses:

12 likes

Goede vakantie gewenst .

1 like