Damasko only (Deel 1)

:+1:

5 likes

Heeft je vrouw weer lopen klagen?

6 likes

Pik, het gaat nu over jouw pik.

2 likes

Lachen denk ik, de mijne komt niet meer bij

7 likes

Lekker wat vintage spul kopen joh. Ik ken nog iemand met een heel mooie KS.

1 like

Ik zit aan een overpriced Seiko te denken. Gewoon eentje zonder high-beat uurwerk. Weet jij nog iets leuks toevallig?

3 likes

クラゲ.

-edit-
Ik brand vanavond een kaarsje voor @Blain. De geest van wijlen Marijn heeft hem te pakken gekregen.

1 like

Daar moet op gedronken worden! Wanneer is er weer een taphuys bijeenkomst?

1 like

Ik app je wel even.

2 likes

Is dit een secret damasko meeting? :yum:

1 like

Ja, deze keer in 't Taphuys. De vorige keer was in een swingers club. Dat was niet zo’n succes gezien de gemiddelde leeftijd van de mensen die mee gingen.

2 likes

:joy:

Lekker je automaat opladen met alle swings.

1 like

Ik ben al een tijdje gecharmeerd door de DA46. Ik vind het wel nogal jammer dat er geen lume op de nummers zit (op een anders leesbare tool/pilot watch…).
De DA47 vind ik ook wel iets hebben, maar die charmeert me iets minder. Ik heb een gevoel dat ze iets minder leesbaar is en iets meer opdringerig oogt in tegenstelling tot een zwart horloge.

  • Wat is de opinie van DA46 vs DA47?
  • Heeft er iemand ervaring in NL/BE/EU om relume te laten doen?

Voor de lume moet je geen Damasko kopen. Als je dan toch per se een lume fetish hebt, dan moet je de 47 kopen.@hamari is er wel van gecharmeerd volgens mij. Een witte plaat lijkt optisch over het algemeen groter dan een zwarte.

Is een DA van @anon50762135 niks voor je bijvoorbeeld? Die draagt iets kleiner en hij doet hem voor een
smerig bod echt wel weg.

Edit: te veel gelul en te weinig plaatjes. Plaatje dan maar.

8 likes

Juist…plaatjes!

8 likes

Inderdaad, low-ballen die hap. Dat doet hij zelf ook altijd.

3 likes

Ja de DA47, helemaal top. Kan hem niet vergelijken met de DA46 want die heb ik nooit gezien. Sowieso voor 1 met een bezel gaan. Zonder bezel is het maar een saai ding :speak_no_evil:

16 likes

Het zijn beide echt andere horloges. Denk dat als ik er maar een mocht houden, de 47 blijft maar dat komt vooral omdat ik vooral zwarte platen heb. De 46 is meer voor de winter, de 47 voor de zomer (op mijn bleke huid dan :wink:). De gele kleur bij de 46 is wel ubercool.

Heb overigens wel een van de eerste 47’s. Die plaat heeft imho een mooiere structuur dan de nieuwe.

13 likes

Leuk merk Damasko. :sunglasses:

5 likes