Damasko only (Deel 1)

Mooie foto’s :star_struck:

2 likes

8 likes

Ben over de streep, heb een DC66 SI (met rode accenten) op leer gekocht, tweedehands met recente service. Ben nu al benieuwd hoe hij bevalt en of mijn Pelagos LHD gaat mag blijven of moet vertrekken.

6 likes

![20210213_164639|375x500](upload://iZOQmOR7Y9eHD1lK7w2ctHPcRIf.jpeg
3-2-1… incoming!!

15 likes

Zeer fraai.
Helemaal mijn smaak.

De lume is nogal tegenvallend, alleen de wijzers lichten op.

Nu terug op staal en met een nieuwe glas omdat er een heel klein krasje op zat. Maar dit is keurig onder de garantie opgelost door Damasko.

10 likes

Net terug uit Barbing. Veilig thuis nu :wink:.

‘k Heb hem gemist.

Nieuwe kast, nieuwe endlinks. Onder garantie en begeleid door uitstekende communicatie.

Er wordt hier en daar wel eens wat over geklaagd. Ik herken het niet. Damasko +1.

10 likes


Damasko +2 :yum:

13 likes


Ik heb een 7 jaar oude DC66, is nu aan tweede bandje toe maar geen krassen, niets!

9 likes

Grappig, onze horloge keuzes overlappen nogal, ik heb een Pelagos LHD en nu sinds kort ook een DC66 in de SI versie.
De Pelagos sneeuwt onder bij de Damasko, allen lume is veel beter en uurwerk is stiller. Hell, nu ik dit schrijf weet ik het ook niet meer…

1 like

Jouw lugs zijn breder dan de mijne, die zijn dan ook weer doorgeboord

3 likes

Een must voor dit type horloge, al zeg ik het zelf.

Vind de vorm van de nieuwe kast alleen wel een stuk mooier

Vind ik vaak bij Damasko. Puntje van aandacht voor de jongens en meisjes daar…

2 likes

Ik word een beetje hebberig van al die mooie Damasko horloges en zou er ook weleens eentje willen proberen. Wie wil er de zijne weg doen? Liefst met ruildeal van mijn Seiko SPB147J.

Hoe vaak laten jullie de Damasko onderhouden? En waar laten jullie dit doen?

:sunglasses:

22 likes