Damasko only (Deel 1)

Wat zeg je nu, nieuwe releases van Damasko?
:+1::+1::+1::+1:

2 likes

Of er echt nieuwe releases aan zitten te komen weet ik niet, uiterlijke aanpassingen was de omschrijving.

Op de Damasko website zelf is het dun gezaaid met de 3 wijzer modellen op dit moment.
Alles zal denk ik in het teken staan van de omschakeling, misschien dat dit dan ook een goed moment is om wat modellen op te frissen.
Maar dat is meer mijn eigen gedachte dan dat ik daarvoor harde bewijzen heb.

1 like

Top, dankjewel.
Ik dacht dat de problemen vooral met eta uurwerken waren.

Welk type is dat? (Vast al vaker gevraagd)

Met de datum op 6 en die wijzers…

1 like

Dit is de DS30 Wind-Up edition, dat is de webshop van Worn and Wound.

Persoonlijk vind ik deze wijzers mooier op de DS staan en ook de datum op 6 met het ronde venster staat erg goed.

1 like

Staat zeker goed, met name de datum vindt ik goed gelukt :ok_hand:t2:

1 like

Het heeft meer ermee te maken dat men zoveel mogelijk inhouse wil doen. Overstappen op Sellita was natuurlijk de makkelijkste route geweest, maar men heeft bij Damasko voor een andere oplossing gekozen.
De prijzen zijn wel behoorlijk gestegen met het nieuwe uurwerk, te begrijpen aan de ene kant maar ook een riskante stap.

Ik neem aan dat ze bij Damasko weten wat ze doen en het verdient ook respect om een dergelijke stap te nemen.

Dear watch friends

The continuous development and improvements of the products are on top priority at DAMASKO.
As we go forward with the inhouse movement production we are happy to inform you that we will gradually equip the model lines taken from our product range with DAMASKO inhouse movements. Furthermore, we will surprise you with many new releases in 2021!

Stay tuned – thank you for your patience, your DAMASKO watch manufactory.

Alle nieuwtjes lees je hieronder:

En dan nu en plaatje van m’n no-date DS30.

9 likes

Interessant! Ik wacht al sinds eind december op een DS30 vanuit Damasko. Maar als er een nieuw/aangepast model komt wil ik best nog wat langer wachten. :grimacing:

1 like

Die lijn is nou juist als eerste omgezet naar de DK met het nieuwe uurwerk. Lijkt mij niet dat ze daar dan weer iets gaan veranderen.
Maar ik ben natuurlijk geen insider.

1 like

Bedoel meer… als er een mooi ander model komt ben ik daar misschien ook wel in geïnteresseerd. Bovendien is mijn geduld al aardig op de proef gesteld de afgelopen 4 maanden.

1 like

Dat kan ik mij voorstellen, ik zou na 3 weken al aan de telefoon hangen.

Nee via Watchmann uit de USA. Daar hadden ze er nog een op voorraad.

1 like

Ik was nog op zoek naar een DA46 maar alleen nog bij gnomon en dan gaat de grap toch wel prijzig worden.

1 like

Dus die 6-8 weken, die ik al schandalig wreed vind, is kansloos? Moet ik mij schrap zetten voor meerdere maanden!?

Sweet lord, have mercy.

1 like

Al een belletje gedaan?

Maandag is het 4 weken. Zal Bensontrade eens polsen.

1 like

Vandaag ook mee getelefoneerd aardige vent.

1 like

Nu ben jij zeker het zonnetje :sun_with_face: in huis :blush:
Proficiat :+1:t2:

Damn, ik heb vorige week m’n order geannuleerd na 2 maanden.
NB. ik had nog specifiek gevraagd naar levertermijn bij bestelling.

1 like

Bij Damasko zelf?