Damasko only (Deel 1)

Dank! Stalen banden zijn - over het algemeen - niet mijn ding. Daarnaast vond ik die bijpassende strap ook wel echt van meerwaarde, dus denk dat ik hem voorlopig zo laat.

2 likes

Ik vind het een indrukwekkende band maar bijna €600 en dan maar gokken of hij lekker gaat passen zonder fijnafstelling.
Nee die gok ga ik niet te nemen.

1 like

16 likes

Leuke stand van de wijzers :grin: Toch een soort van crosshair :grin:

1 like

Dit model op staal spreekt mij echt aan. Ik weet uit ervaring dat ik niet zo ben van geprinte wijzerplaten en matte horloges, maar dit model zou ik wel eens willen proberen. Echt cool!

1 like

Toffe canvas strap nodig!

Gr, HJR

17 likes

:rotating_light: @Zulu :rotating_light:

1 like

Miros Time!

1 like

Wil je eindbaas? Vanaf 125,- bij Diaboliq
Wil je baas? 6 tientjes bij Cloverstraps
Wil je een canvas strap? Miros, CNS, Strps…eh…dat.

3 likes

Die heb ik in 20mm nog wel liggen voor je - als je inderdaad van retestugge, overhypete bandjes houdt. :+1:t2:

4 likes

Irrelevant. Je koopt bandjes omdat ze leuk staan op de foto, toch niet om te dragen :joy::upside_down_face:

7 likes

Zit canvas daar al op 125? Pffff…

Thx voor de tips. Diaboliq is bekend, maar ik vond ze behoorlijk dik. En damasko heeft voor een toolwatch best sierlijke lugs. Miros ook gehad, lekker dun maar het stiksel liet te snel los.

Clover eens proberen!

Gr, HJR

1 like

Nadeel van Miros vond ik ook wel het verkleuren (wat ze allemaal natuurlijk wel doen). De rode band was echt heel snel vaal.

1 like

Bijna recht.

4 likes

Enige wat ik zou willen veranderen aan mijn DC: de bezel van 1-55 naar 1-12. Was toen nog niet leverbaar. Misschien tzt bij een beurt een keer aanpassen. Samen met een geel chronowijzertje

7 likes

Kan het aanraden. De 1-11 bezel is erg handig, zeker met wat familie in het verre buitenland!

1 like

Puur optisch die voorkeur? Oogt wel rustig maar minuten vind ik praktischer.

Gr, HJR

Vind de pseudo GMT functie wel weer praktisch. Aan de andere kant, gebruik ik best vaak een timer op mijn telefoon. Misschien Damasko eens voor gaan gebruiken :joy:

4 likes

Dat vind ik juist wel leuk. Niet de keiharde kleur maar de vervaagde/verbleekte.