Damasko only (Deel 1)

6 likes

Haha! Als je mijn posts in deze draad gelezen had had je een vermoeden kunnen hebben. En voor de goede orde: ik ben straks Damasko-bracelet bezitter voorlopig zonder Damasko horloge :smile:

Haha, geinige volgorde!

Ik denk dat @SwedishChef de zijne wel wil verkopen…

Mooie Damasko’s zijn bijna net zo schaars. Voor je het weet heb je zo’n gekke blauwe seconde wijzer.

Dat denk ik niet. Ben verdorie net hooked aan deze Duitse schone.

klopt, ik was al drie kwart jaar een DA36/38 aan het zoeken voor ik de mijne vond en heb ze daarna ook niet meer langs zien komen, op de jouwe na…

Ja, inmiddels ex bezitter :slight_smile: Dank voor de afname.

Ik vind @anon50762135EV Damasko met blauwe sec en Kevlar band een hele mooie combi. Op leer vind ik het dan weer niks. Super mooie banden daar niet van, maar niet met de matte kast van Damasko.
Ik vind het ook wel jammer dat ze geen mooie rubber banden hebben zoals Sinn heeft.

Oud spul
[URL=http://s867.photobucket.com/user/vierport/media/damasko/DSC_2067_zpskakucbp0.jpg.html]

[/URL]
[URL=http://s867.photobucket.com/user/vierport/media/damasko/DSC_2070_zpsbqys1gym.jpg.html][/URL]

3 likes

En die heeft de openbare verkoop nooit gehaald, waarvoor nog dank.

1 like

Ik heb al een ruime tijd een paar klokjes op het oog die ik maar niet te pakken kreeg. Ik vond dat ik maar wat impulsiever moest worden. Maar nu moet ik dus naar een Damasko vissen. Probleem is dat ik alléén een DA34 wil.

2 likes

Gelukkig worden die nog nieuw verkocht. :wink:

Ja precies, dat is ook nog een optie. Kan ik eens vragen of ze voor mij “ein Unikat” willen maken: een DA34 met de accentkleuren van de DA38 (blauw dus). Maar origineel is ook goed.
Een van mijn voornemens was me juist op gebruikt te richten, maar als het niet anders kan…

Mooie aanwinst! , Damasko zeer interessant merk !, mooie techniek !!
Veel draagplezier !!

tweedehands in nieuwstaat moet je rekenen op 800 a 900 euro, nieuw 1100, dus het is een kwestie van hoeveel geduld en vindersgeluk je hebt :wink:

Dit iets voor je wellicht?

3 likes

Nee helaas, om veel redenen DA34 only.

Ik ben er toch wel benieuwd naar. :slight_smile:

Tov de DA36 en DA38: Ik vind indices mooier dan cijfers bij een Damasko. Je hebt ook nog een groter lume oppervlak bij de indices.
Tov de chrono: ik zoek geen chrono en ik hou meer geld over :smile:Dat scheelt weer een hele Certina of een halve Longines!

grappig, ik heb dat precies andersom :wink:

die cijfers zijn echt prachtig vind ik

Net met Anna Damasko gesproken een kort verslagje for future reference:

  1. Ze wilden geen Sondermodell laten maken vanwege de niet goed geld teruggarantie. Toen ik vroeg of schriftelijk afstand doen van dat recht dat veranderen zou was dat WEL een mogelijkheid.
  2. Service onderdelen kan elke uurwerkhersteller bestellen.
  3. Verzendkosten naar NL wist ze niet.

Hmm. Duur geld hoor, nieuwe Damasko. (voor mij dan)

Ik meen ergens gelezen te hebben dat Damasko.de niet aan particulier in NL levert omdat er een dealer is in NL, namelijk Benson trade.

Dat is dan anders dan Anna Damasko beweert… Er is ook een AD in Stuttgart he, en dat is brick and mortar ook nog. Die levert ook voor dezelfde prijzen.
Hoe hebben nieuwkopers op dit forum besteld?